دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مدیر اعتماد و ایمنی OpenAI شرکت را ترک کرد

مدیر اعتماد و ایمنی OpenAI این شرکت را ترک کرد

«دیو ویلنر» با اشاره به این موضوع که کار در شرکت OpenAI وارد مرحله بسیار دشواری شده است، این خبر را اعلام کرد.

هم‌زمان با تلاش سیاست‌گذاران سراسر جهان برای نظارت بیشتر بر صنعت هوش مصنوعی، «دیو ویلنر»، رئیس بخش اعتماد و ایمنی OpenAI (خالق ChatGPT)، از این شرکت کناره‌گیری کرد.

ویلنر در پست لینکدین خود نوشت که تصمیم گرفته است پس از حضور در جدیدترین کنفرانس TrustCon که برای متخصصان حوزه اعتماد و ایمنی تشکیل می‌شود، در استارتاپ‌های کوچک‌تر کار کرده و بزرگ‌شدن فرزندانش را تماشا کند:

«در ماه‌های پس از راه‌اندازی ChatGPT، برای من سخت‌تر و سخت‌تر شد که بتوانم به وعده‌های خود عمل کنم. OpenAI درحال گذراندن یک مرحله به‌شدت سخت در توسعه خود است و فرزندان ما هم همین‌طور. هرکسی که بچه خردسال و یک شغل فوق‌العاده سخت داشته باشد، می‌تواند با این بحران ارتباط برقرار کند.»

مدیر اعتماد و ایمنی OpenAI این شرکت را ترک کرد
دیو ویلنر

او در ادامه توضیحات خود گفت که به تمام کارهایی که در OpenAI انجام داده است، افتخار می‌کند و از آن به‌عنوان «یکی از جالب‌ترین مشاغل» در جهان یاد کرد.

نزدیک به یک دهه است که ویلنر در بخش امنیت و اعتماد کار می‌کند. او قبل از پیوستن به Open‌AI، رئیس اعتماد و ایمنی استارتاپ مراقبت از کودکان Otter بود و همچنین بخش اعتماد و جامعه Airbnb را رهبری می‌کرد.

بیانیه OpenAI درباره خروج ویلنر

OpenAI نیز با انتشار بیانیه‌ای گفت که «میرا موراتی»، مدیر ارشد فناوری، تیم اعتماد و ایمنی آن‌ها را به‌طور موقت مدیریت خواهد کرد تا جایگزین جدیدی برای ویلنر پیدا شود. در این بیانیه که با ورج به اشتراک گذاشته شده است، OpenAI می‌گوید:

«ما به‌دنبال یک رهبر فنی ماهر برای پیشبرد مأموریت خود هستیم و روی طراحی، توسعه و اجرای سیستم‌هایی تمرکز داریم که استفاده ایمن و رشد مقیاس‌پذیر فناوری ما را تضمین می‌کند.»

در ماه‌های گذشته نگرانی‌های بسیار زیادی درباره ایمنی هوش مصنوعی وجود داشته و OpenAI یکی از چندین شرکت پیشرو این صنعت است که اخیراً با حضور در کاخ سفید، به دولت بایدن وعده داد که برای توسعه مسئولانه هوش مصنوعی تلاش خواهد کرد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋