دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

نیمی از کاربران از عرضه خودرو در قالب یک سیستم یکپارچه استقبال می کنند

استقبال نصفه‌نیمه کاربران از عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه

نظرسنجی ارائه‌شده شامل 18 پرسش بود که در آن سؤالاتی با چهار گزینه ثابت پرسیده شده بود.

چند روز پیش اگر به سامانه یکپارچه عرضه خودرو مراجعه می‌کردید، با پیغامی مبنی بر شرکت در نظرسنجی مواجه می‌شدید. اکنون نتایج این نظرسنجی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. براساس نتایج خروجی به‌دست‌آمده، اکثر کاربران نسبت به عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه نظر مثبتی دارند. البته این اکثریت در مقایسه با تعداد شرکت‌کنندگان، چندان بالا نبوده است.

براساس آمار ارائه‌شده، حدود 460 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند. عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه بیشترین میزان رضایت را داشته، درحالی‌که عرضه خودرو در بورس کمترین میزان رضایت را کسب کرده است.

نظرسنجی ارائه‌شده شامل 18 پرسش بود که در آن سؤالاتی با چهار گزینه ثابت پرسیده شده بود. چهار گزینه پاسخ سؤالات شامل عرضه خودرو از طریق سامانه، عرضه از طریق قرعه‌کشی، عرضه خودرو در بورس و همچنین گزینه هیچ‌کدام بوده است.

‌کنترل قیمت خودرو، موعد تحویل، شفافیت در علت‌های عدم احراز، شیوه‌های پشتیبانی و رفع مشکلات عدم احراز، شفافیت آمار و گزارشات عرضه خودرو، دسترسی مشتری واقعی به خودرو، توزیع عادلانه خودرو، تنوع در انتخاب خودرو، سرعت و کیفیت سامانه، یکپارچگی عرضه تا تحویل خودرو، سهولت در سفارش‌گذاری خودرو، سهولت در فرایند ثبت‌نام، مدیریت سفارش، اطلاع‌رسانی عرضه و فروش خودرو، تنوع در انواع خودرو، کیفیت پاسخگویی جهت پشتیبانی، تضمین ملی جهت ثبت، برخی از 18 سؤالی بودند که در این نظرسنجی از مشتریان پرسیده شد.

جزئیات نظرسنجی سامانه یکپارچه

درمجموع براساس نظرسنجی از 459‌ هزار و 598 نفر، تعداد 255 هزار نفر از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو رضایت داشته‌اند. این تعداد شامل 55 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌شود. به عبارت دیگر، حدود نیمی از شرکت‌کنندگان روش‌های دیگر را برای عرضه خودرو مناسب می‌پندارند.

42 هزار و 127 نظر شیوه عرضه خودرو از طریق قرعه‌کشی را مناسب دانسته‌اند. این تعداد شامل 9.1 درصد از شرکت‌کنندگان است. 149 هزار و 131 نفر‌ هیچ‌کدام از شیوه‌های عرضه خودرو را مناسب ندانسته‌اند؛ بنابراین 32.4 درصد شرکت‌کنندگان به هیچ‌کدام از روش‌های عرضه خودرو اعتقادی ندارند. ‌کمترین رضایت مربوط به شیوه عرضه خودرو در بورس کالا بوده است که در نظرسنجی انجام شده 13 هزار و 340 نفر به این شیوه ‌رأی داده‌اند. این تعداد کمتر از 3 درصد کل شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌شوند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋