دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

قیمت چانگان CS35 پلاس توسط سایپا اعلام شد؛ اولین خودروی وارداتی در سال 1402

قیمت چانگان CS35 پلاس از سوی سایپا اعلام شد؛ نخستین خودروی وارداتی 1402

قیمت این کراس‌اوور جمع‌وجور چینی معادل یک میلیارد و 300 میلیون تومان خواهد بود.

روز گذشته و در جریان نشست خبری مدیرعامل سایپا، قیمت چانگان CS35 پلاس به‌عنوان نخستین خودروی وارداتی کشور اعلام شد. براین‌اساس، نرخ این کراس‌اوور جمع‌وجور چینی معادل یک میلیارد و 300 میلیون تومان خواهد بود. پیش از این گمرک قیمت ترخیص چانگان CS35 Plus را معادل 900 میلیون تومان اعلام کرده بود. قیمت نهایی این خودرو پس از محاسبه سود و هزینه‌های قانونی، حدود 44 درصد رشد کرده است.

برنامه واردات خودرو در دولت سیزدهم یکی از حاشیه‌سازترین تصمیمات وزارت صمت این دولت بوده است. این برنامه با اما‌و‌اگرهای فراوان آغاز شد و با وجود وعده‌های مکرر، خودروهای وارداتی به سال 1401 نرسیدند. همچنین بخش بزرگی از خودروهای وارداتی را محصولات چینی تشکیل می‌دهند. یکی از همین محصولات چانگان CS35 پلاس سایپا است که اکنون قیمت آن توسط این شرکت مشخص شده.

قیمت چانگان CS35 پلاس درحال‌حاضر بیشتر از دو رقیب اصلی این خودرو در بازار است. نخستین رقیب محصول چانگان، کراس‌اوور دیار خودرو، یعنی تیگارد X35‌ است. این خودرو با قیمت یک میلیارد و 45 میلیون تومان عرضه شده که البته در بازار آزاد با نرخ یک میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. دیگر رقیب چانگان CS35 Plus، کراس‌اوور مدیران خودرو، یعنی ام‌وی‌ام X55‌ پرو است که با قیمت یک میلیارد و 240 میلیون تومان عرضه می‌شود. این خودرو نیز همانند تیگارد X35 با چند صد میلیون تومان اختلاف قیمت در بازار آزاد به فروش می‌رسد. بنابراین انتظار داریم تا چانگان CS35 Plus نیز با جهش چشمگیر به محدوده دو میلیارد تومان در بازار آزاد برسد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋