دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تحریم جدیدی در انتظار غول چینی است: پرتغال احتمالا استفاده از تجهیزات هواوی را در شبکه های ملی ممنوع می کند

تحریم جدید در انتظار غول چینی: پرتغال احتمالاً استفاده از تجهیزات هواوی در شبکه‌های ملی را ممنوع می‌کند

به گزارش بلومبرگ، شورای امنیت سایبری پرتغال استفاده از تجهیزات هواوی در شبکه 5G و برخی پلتفرم‌های 4G را ممنوع می‌کند.

به گزارش بلومبرگ، شورای امنیت سایبری پرتغال استفاده از تجهیزات هواوی در شبکه 5G و برخی پلتفرم‌های 4G را ممنوع می‌کند.

این سازمان پیش‌تر به اپراتورهای مخابراتی اعلام کرده بود که دیگر از تجهیزات هواوی در شبکه‌های اصلی 5G استفاده نکنند و موضوع مهلت‌دادن به اپراتورها برای اعمال چنین محدودیت‌هایی نیز مطرح شده بود. شورای امنیت پرتغال همکاری با برخی از شرکت‌های چینی را مخالف امنیت ملی این کشور می‌داند.

هواوی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ‌گونه اطلاع قبلی در مورد این موضوع نداشته و با این شرکت در این زمینه مذاکره‌ای انجام نشده است. این شرکت همچنین در نظر دارد اطلاعاتی را درباره این تصمیم پرتغال جمع‌آوری کند و امیدوار است بتواند به مشتریان پرتغالی خدمات خود را ارائه دهد.

تحریم جدید در انتظار غول چینی: پرتغال احتمالاً استفاده از تجهیزات هواوی در شبکه‌های ملی را ممنوع می‌کند

پرتغال به جمع تحریم‌کنندگان هواوی اضافه می‌شود

با تصمیم جدید پرتغال مبنی بر تحریم هواوی از شبکه‌های اصلی 5G و برخی پلتفرم‌های 4G، شرکت‌های دیگری همچون اریکسون و نوکیا می‌توانند جایگزین این شرکت شوند.

پرتغال ظاهراً جدیدترین کشوری است که چنین تصمیمی در مورد هواوی گرفته و همکاری با این شرکت را مخالف امنیت ملی سایبری این کشور دانسته است.

دولت پرتغال به اپراتورهای مخابراتی توصیه می‌کند برای تأمین تجهیزات 5G خود به سراغ شرکت‌های خارج از اتحادیه اروپا یا کشورهایی که بخشی از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) یا سازمان همکاری اقتصادی نیستند، نروند و تأمین‌کنندگان این‌چنینی را از چرخه فعالیت‌های خود خارج کنند.

در بیانیه‌ای که شورای‌عالی امنیت سایبری پرتغال روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت، دولت این کشور به این موضوع اشاره کرده است که شرکت‌های خارج از این حوزه‌های قضایی می‌توانند خطرات بالایی برای امنیت شبکه‌های بی‌سیم این کشور به‌دنبال داشته باشند. در این بیانیه به‌صورت شفاف به نام هواوی اشاره نشده است، اما از آنجایی که چین عضو ناتو، OCED یا اتحادیه اروپا نیست، این شرکت در کنار سایر تأمین‌کنندگان چینی مانند ZTE، در مسیرهای تحریم پرتغال قرار می‌گیرند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋