دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

DJI از پهپاد Matrice 350 RTK با زمان پرواز 55 دقیقه و قیمت بالاتر از 10 هزار دلار رونمایی کردید [تماشا کنید]

DJI از پهپاد Matrice 350 RTK با زمان پرواز 55 دقیقه و قیمت بالاتر از 10 هزار دلار رونمایی کرد [تماشا کنید]

پهپاد Matrice 350 RTK دارای برچسب قیمت 11,540 دلاری است.

کمپانی DJI از پهپاد جدیدی تحت عنوان Matrice 350 RTK رونمایی کرده است که می‌توان آن را به چندین دوربین مجهز کرد و تا 55 دقیقه پرواز می‌کند.

از پهپاد Matrice 350 RTK به‌عنوان یک استاندارد جدید برای پهپادهای تجاری یاد شده است که به گفته DJI، در عملیات‌های هوایی مختلفی ازجمله ایمنی عمومی، نقشه‌برداری، زیرساخت یا جنگل‌داری، سازگاری، امنیت و کارآمدی بیشتری را ارائه می‌کند.

مشخصات و قابلیت‌های پهپاد DJI Matrice 350 RTK

پهپاد جدید با حداکثر زمان پرواز 55 دقیقه‌ای خود و قابلیت پرواز راحت‌تر در محیط‌های نامطلوب تبلیغ شده است. البته زمان پرواز آن به میزان باری که حمل می‌کند، بستگی دارد و حداکثر ظرفیت آن 2.7 کیلوگرم است. DJI درباره سیستم دوربین Matrice 350 RTK مشخصات خاصی را ارائه نکرده، زیرا بسته به نیاز کاربران می‌توان از چند سیستم مختلف مانند Zenmuse H20 یا H20N و P1 یا L1 بهره ببرد.

DJI از پهپاد Matrice 350 RTK با زمان پرواز 55 دقیقه و قیمت بالاتر از 10 هزار دلار رونمایی کرد [تماشا کنید]

در تصاویری که توسط این شرکت ارائه شده است، پهپاد جدید با چهار سنسور از دوربین‌های سری H20 دیده می‌شود که شامل سنسور زوم، عریض، حرارتی و فاصله‌یاب لیزری با «الگوریتم‌های هوشمند پیشرفته» می‌شود.

باتری جدید TB65 مورد استفاده در این پهپاد با 100 درصد افزایش تعداد چرخه همراه شده است؛ به این معنی که می‌توان آن را تا 400 بار شارژ کرد. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه Matrice 350 RTK دارای باتری دوگانه است. علاوه‌براین، پهپاد DJI با ایستگاه باتری هوشمند BS65 جدید این شرکت سازگاری دارد که از آن به‌عنوان «رویکردی برای شارژ باتری، ذخیره‌سازی و حمل‌و‌نقل» یاد شده است.

DJI از پهپاد Matrice 350 RTK با زمان پرواز 55 دقیقه و قیمت بالاتر از 10 هزار دلار رونمایی کرد [تماشا کنید]

از دیگر مشخصات Matrice 350 RTK می‌توان به استاندارد بهبودیافته IP55 برای مقابله با نفوذ گردوغبار و آب و همچنین دوربین دید اول شخص بهبودیافته برای ارائه ناوبری بهتر در طول شب اشاره کرد.

درنهایت، Matrice 350 RTK که با کنترل از راه دور DJI RC Plus با پشتیبانی از نمایشگر هفت اینچی عرضه می‌شود، 11,540 دلار قیمت دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این پهپاد را با یک باتری اکسترنال به قیمت 12,670 دلار خریداری کنند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋