دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ایلان ماسک: کد توییت های پیشنهادی توییتر ماه آینده منبع باز خواهد بود

ایلان ماسک: کد توییت‌های پیشنهادی توییتر ماه آینده متن‌باز خواهد شد

طبق اعلام رسمی ایلان ماسک، کد توییت‌های پیشنهادی توییتر در تاریخ 31 مارس (11 فروردین 1402) متن‌باز می‌شود.

ایلان ماسک، مالک توییتر، اوایل این ماه گفته بود که الگوریتم این شبکه اجتماعی هفته آینده متن‌باز خواهد شد و اکنون اعلام کرده که کاربران در تاریخ 31 مارس (11 فروردین 1402) می‌توانند منتظر این اتفاق باشند.

مدیرعامل تو‌ییتر با انتشار پست کوتاهی در توییتر اعلام کرد که این شرکت در تاریخ 31 مارس، کدی که برای توییت‌های پیشنهادی استفاده می‌شود را متن‌باز خواهد کرد. او در ادامه توییت خود نوشت:

«الگوریتم ما بیش از اندازه پیچیده است و از درون به‌طور کامل درک نشده است. مردم چیزهای احمقانه زیادی را کشف خواهند کرد، اما ما سریعاً آن‌ها را اصلاح خواهیم کرد!

ما در حال توسعه یک رویکرد ساده برای ارائه توییت‌های قانع‌کننده‌تر هستیم، اما این کار هنوز در حال انجام است. همچنین این نیز متن‌باز خواهد بود.

ارائه شفافیت کد در ابتدا بسیار مشکل آفرین خواهد بود، اما باید منجر به بهبود سریع در کیفیت پیشنهاد شود. مهم‌تر از همه، امیدواریم اعتماد شما را جلب کنیم.»

ایلان ماسک: کد توییت‌های پیشنهادی توییتر ماه آینده متن‌باز خواهد شد

ماسک از مدت‌ها قبل به کدهای متن‌باز تو‌ییتر اشاره کرده و آن را به کاربران وعده داده است، بنابراین باید دید که اگر این شرکت به وعده خود عمل کند، چه تأثیری روی شبکه اجتماعی محبوب خواهد داشت. مدیرعامل تو‌ییتر قبلاً قول داده بود که این کار را در ماه فوریه انجام خواهد داد، اما هرگز چنین نشد.

توییتر در حالی به این موضوع اشاره کرده که چند ماه قبل، کلاینت‌های شخص ثالث مانند Tweetbot را از دسترس خارج کرده بود. بلافاصله پس از این موضوع، توییتر اعلام کرد که قصد دارد سطح پایه API خود را با هزینه ماهانه 100 دلار ارائه کند و گفت:

«در طول سال‌ها، صدها میلیون نفر بیش از یک تریلیون توییت ارسال کرده‌اند که هر هفته میلیاردها نفر دیگر این کار را انجام می‌دهند. داده‌های توییتر یکی از قدرتمندترین مجموعه داده‌های جهان محسوب می‌شود. ما متعهد هستیم که دسترسی سریع و جامعی را فراهم کنیم تا بتوانید با ما به ساخت خود ادامه دهید.»

علاوه بر این، توییتر در حال کار روی ویژگی‌های جدید دیگری نیز است. از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش میزان بوک‌مارک توییت‌ها اشاره کرد که از روز گذشته در دسترس کاربران iOS قرار گرفته و همچنین ایلان ماسک وعده داده بود که تا اواسط فروردین‌ماه قابلیت‌هایی مثل رمزنگاری و واکنش به پیام‌ها با تمام ایموجی‌ها به بخش دایرکت مسیج (DM) اضافه خواهد شد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋