دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کپی کردن آیفون 14 پرو؛ گوشی Realme C55 با جزیره پویا معرفی شد

کپی‌برداری از آیفون 14 پرو؛ گوشی ریلمی C55 با جزیره پویا معرفی شد

این اولین گوشی ریلمی با جزیره پویا و اولین دستگاه در سری C این شرکت با سرعت شارژ 33 وات است.

ریلمی از گوشی جدید Realme C55 رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که مانند آیفون 14 پرو دارای جزیره پویا یا داینامیک آیلند است. قابلیت جدید گوشی ریلمی C55 می‌تواند هشدارهای مربوط به تمام‌شدن باتری، وضعیت شارژ گوشی، مصرف داده و تعداد گام‌ها را نمایش دهد.

علاوه بر ویژگی جزیره پویا که برای اولین‌بار در گوشی‌های ریلمی مورد استفاده قرار گرفته، این گوشی همچنین برای اولین بار در بین دستگاه‌های سری C از شارژ 33 وات SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. در مقایسه با گوشی قبلی (ریلمی C35) که از شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کرد، این یک ارتقا قابل‌توجه محسوب می‌شود که C5‌5 را به سریع‌ترین گوشی سری C این شرکت از نظر سرعت شارژ تبدیل کرده است.

مشخصات ریلمی C55

مشخصات گوشی جدید ریلمی

ریلمی C55 از چیپست هلیو G88 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند. همچنین با وجود اسلات کارت microSD می‌توان حافظه داخلی آن را تا 1 ترابایت افزایش داد.

ریلمی C55 از نمایشگر 6.72 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتز و حداکثر روشنایی 680 نیت پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز در سمت راست آن و روی کلید پاور تعبیه شده است.

در بخش دوربین، ریلمی از یک سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه استفاده کرده که با یک سنسور تشخیص عمق همراه شده است.

جزیره پویا

سایر ویژگی‌های قابل‌توجه Realme C55 شامل پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و NFC می‌شود. ضخامت دستگاه 7.89 میلی‌متر است، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دارد و سیستم صوتی آن توسط شرکت Dirac تنظیم شده است.

مشخصات ریلمی C55
نمایشگر6.72 اینچی
چیپستهلیو G88
رم8 یا 6 گیگابایت
حافظه داخلی128 یا 256 گیگابایت (قابل ارتقا)
دوربیندوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
دوربین سلفی8 مگاپیکسلی
باتری5000 میلی آمپر ساعتی
سیستم عاملاندروید 13
کپی‌برداری از آیفون 14 پرو؛ گوشی ریلمی C55 با جزیره پویا معرفی شد
کپی‌برداری از آیفون 14 پرو؛ گوشی ریلمی C55 با جزیره پویا معرفی شد

ریلمی C55 در رنگ‌های Rainy Night و Sunshower عرضه می‌شود. مدل 6/128 گیگابایتی آن 160 دلار و نسخه 8/256 گیگابایتی آن 195 دلار قیمت دارد. فروش این دستگاه از 8 مارس (17 اسفند) در اندونزی آغاز خواهد شد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋