دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

شاتل موبایل به مشترکین سیم کارت های خود روزانه پیشنهاد شگفت انگیز ارائه می کند

شاتل موبایل به مشترکین سیم‌کارت‌های خود روزانه پیشنهاد شگفت انگیز ارائه می‌کند

«شاتل موبایل» اقدام به عرضه بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و ترکیبی به صورت روزانه و تحت عنوان «پیشنهاد روز» به کاربران خود کرده است.

شاتل موبایل در بیانیه خبری خود اعلام کرده که با هدف خلق یک تجربه بهتر و رویکرد کاهش هزینه های مشترکین، اقدام به عرضه بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و ترکیبی به صورت روزانه و تحت عنوان «پیشنهاد روز» کرده است.

بسته های ارائه شده در «پیشنهاد روز»، بسته های روزانه، هفتگی و ماهانه متنوعی هستند که به صورت تصادفی در هر روز ارائه و تا 50 درصد تخفیف را برای مشترکین سیم کارت های این اپراتور به ارمغان می آورند.

گفتنیست، «پیشنهاد روز» شاتل موبایل به طور روزانه و از طریق شماره گیری کد دستوری #3*1* از طریق سیم کارت های شاتل موبایل و یا مراجعه به سیستم کنترل حساب اینترنتی به نشانی my.shatelmobile.ir قابل مشاهده و خریداری بوده و مشترکین می توانند به راحتی این بسته های مبتنی بر پیشنهاد روزانه را روی خط شاتل خود فعال سازی کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی shatelmobile.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋