دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ورایزن AOL و یاهو را به مبلغ ۵ میلیارد دلار می فروشد

ورایزن AOL و یاهو را به مبلغ ۵ میلیارد دلار می‌فروشد

ورایزن شرکت‌های AOL و یاهو را به مبلغ ۵ میلیارد دلار به شرکت «Apollo Global Management» واگذار می‌کند. این مبلغ بسیار از کمتر از ۹ میلیارد دلاری است که ورایزن برای تصاحب آن‌ها پرداخت کرده بود.

این دو شرکت تحت یک شرکت به نام یاهو و مدیریت «گورو گوراپان» به فعالیت ادامه می‌دهند و ورایزن ۱۰ درصد در آن سهم خواهد داشت. این قرارداد شامل کسب و کار تبلیغات فناوری ورایزن می‌شود. زمانی که این قرارداد تکمیل شود، ورایزن دیگری مشکلی در تولید محتوا و تبلیغات نخواهد داشت.

آپولو یک شرکت سرمایه‌گذاری است که استراحتگاه «Venetian» در لاس وگاس و خرده‌فروشی «Michaels» را در اختیار دارد. یکی از شرکای آپولو به نام «رید ریمن» از احترام این شرکت به اقدامات چند سال اخیر یاهو خبر داده:

«ما از اینکه می‌خواهم یاهو و برندهایش را به پتانسیل واقعی‌شان برسانیم، هیجان‎‌زده‌ایم. ما احترام زیادی برای آن‌ها قائلیم و کارهای بی‌نظیر و پیشرفت‌هایی که کل سازمان در سال‌های اخیر داشته را تحسین می‌کنیم. ما به دنبال همکاری با گرو و تیم با استعدادش و همچنین شرکایمان در ورایزن هستیم تا رشد یاهو سرعت بگیرد.»

ورایزن

ورایزن در سال ۲۰۱۵ با پرداخت ۴.۴ میلیارد دلار AOL را تصاحب کرد و دو سال بعد هم برای خرید یاهو، ۴.۵ میلیارد دلار هزینه کرد. این شرکت‌ها صاحب زیرمجموعه‌ها و رسانه‌های زیادی مانند «تک‌کرانچ» و «انگجت» هستند.

در سال ۲۰۱۹ ورایزن پلتفرم «تامبلر» را با مبلغ نامعلومی فروخت که البته گفته می‌شود مبلغش کمتر از ۳ میلیون دلار بوده که بسیار کمتر از ۱.۱ میلیارد دلاری است که یاهو برای خرید آن در سال ۲۰۱۳ پرداخت کرد.

در سال‌های نه چندان دور، مردم برای اتصال به اینترنت از AOL استفاده می‌کردند و یاهو مورد استفاده شمار بالایی از کاربران بود. AOL در دوران اوج ارزش بازاری بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار داشت و ارزش بازار یاهو هم به ۱۲۵ میلیارد دلار می‌‌رسید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋