دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اتحادیه کسب وکارهای مجازی: رانندگان تاکسی اینترنتی را در اولویت واکسیناسیون قرار دهید

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی: رانندگان تاکسی اینترنتی را در اولویت واکسیناسیون قرار دهید

رییس اتحادیه کسب و کارهای مجازی طی یک نامه از رییس جمهوری محترم خواسته که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و موتور سواران سامانه‌های هوشمند حمل و نقل که در طول مدت کرونا بی‌وقفه به مردم و کادر درمان خدمت کردند در مشاغل گروه‌های حساس قرار گیرند تا در زدن واکسن، اولویت پیدا کنند.

«محمد کرمی»، رییس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در نامه خود که خطاب به «حسن روحانی» نوشته شده اعلام کرده که در حال حاضر و در پیک چهارم کرونا، بسیاری از افراد و گروه‌ها برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان امکان دورکاری و خانه‌نشینی را پیدا کرده‌اند اما برخی مشاغل حساس به دلیل حساسیت و ضرورت بودنشان همواره در حال خدمت رسانی هستند. او رانندگان و موتورسواران فعال در سامانه‌های هوشمند حمل و نقل را یکی از این اقشار خوانده و تاکید داشته که آنها در روزهای قرنطینه خانگی مردم و در ساعات منع تردد، شهرها را زنده نگه داشتند و نیازهای اساسی مردم را تامین می‌کنند.

او در نامه خود تاکید کرده که رانندگان و موتور سواران سامانه‌های هوشمند حمل و نقلی هم کادر درمان را به بیمارستان رساندند و هم بسته‌های خوراکی و دارویی را به دست مردم رساندند و توانسته‌اند کسب‌وکارهایی مانند رستوران و فروشگاه‌های غذایی را زنده نگه دارند.

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی: رانندگان تاکسی اینترنتی را در اولویت واکسیناسیون قرار دهید

در این نامه خواسته شده به پاس قدردانی از زحمات این افراد، رانندگان و موتورسواران در گروه مشاغل حساس و اولویت دریافت واکسن در سند ملی واکسیناسیون قرار بگیرند.:«بی‌شک حفاظت از سلامت این عزیزان که پیوسته با مردم در ارتباط هستند علاوه بر حفظ سلامتی خودشان، کمک شایانی به کاهش شیوع و کنترل بیماری تا واکسیناسیون سراسری خواهد کرد.»

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی: رانندگان تاکسی اینترنتی را در اولویت واکسیناسیون قرار دهید

«محمد خلج» مدیرعامل اسنپ نیز با بازنشر این نامه در صفحه توییتر خود نسبت به آن واکنشی مثبت نشان داده است. او گفته که رانندگان و موتورسواران سامانه‌های هوشمند بیش از یک سال است که در شیوع کرونا به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند ولی در اولویت واکسن قرار نگرفته‌اند: «ما با وجود قرار گرفتن بخش حمل‌ونقل عمومی در اولویت‌ تزریق واکسن هنوز صحبتی ازنوبت واکسیناسیون رانندگان وموتورسواران شریف #تاکسی‌های_اینترنتی نشده است.»

تاکسی‌های اینترنتی از زمان شیوع ویروس کرونا بی‌وقفه به فعالیت خود ادامه دادند و در ساعات منع تردد نیز اجازه عبور و مرور در شهرها را پیدا کردند تا مانند ناوگان حمل و نقل عمومی بتوانند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋