دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

مینگ چی کو از معرفی نسل جدید آیپد مینی در نیمه دوم ۲۰۲۱ خبر می دهد

مینگ چی کو از معرفی نسل جدید آیپد مینی در نیمه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌دهد

تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» در گزارشی به این موضوع اشاره کرده که اپل در نیمه دوم ۲۰۲۱ از نسل جدید آیپد مینی رونمایی می‌کند.

به گفته کو، تامین‌کنندگان پنل لمسی در ادامه سال جاری میلادی از عرضه نسل جدید آیپد مینی سود می‌برند.

ماه گذشته میلادی کوپرتینویی‌ها از نسل جدید آیپد پرو با نمایشگر Mini-LED، چیپ قدرتمند M1 و پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۵G رونمایی کردند. برخی گزارش‌ها به معرفی آیپد مینی جدید در این مراسم اشاره کرده بودند، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

حالا ظاهرا طبق پیش‌بینی کو، نسل جدید آیپد کوچک کوپرتینویی‌ها در پاییز از راه می‌رسد. این تحلیلگر در گذشته گفته بود اپل روی آیپد مینی جدید با طراحی متفاوت با نسل کنونی و نمایشگر ۹ اینچی کار می‌کند.

نسل جدید آیپد مینی

این احتمال وجود دارد که با طراحی مشابه آیپد ایر ۴ مواجه شویم، یعنی اپل حاشیه‌ها را کاهش دهد و سنسور اثر انگشت تاچ آیدی را هم به فریم تبلت منتقل کند. در گذشته یک رسانه ژاپنی به نام «Macotakara» از تجهیز این محصول به نمایشگر ۸.۴ اینچی خبر داده بود که بزرگتر از پنل ۷.۹ اینچی نسل کنونی است.

در حال حاضر اپل تبلت آیپد مینی را با قیمت پایه ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی می‌فروشد. ارزان‌ترین آیپد موجود در بازار، نسل هشتم آیپد است که در نسخه پایه با ۳۲ گیگابایت رم قیمتی برابر ۳۲۹ دلار دارد. این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها در پاییز علاوه بر آیپد مینی جدید، نسل نهم آیپد را هم معرفی کنند. این محصولات در کنار مشخصات فنی بهتر، شاید طراحی جدیدی هم داشته باشند.

مینگ-چی کو در کنار آیپد مینی جدید، در یادداشت اخیرش به آیفون تاشو هم اشاره کرده. به اعتقاد این تحلیلگر، موبایل تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ با نمایشگر ۸ اینچی OLED و رزولوشن +QHD از راه می‌رسد و در همان سال ۲۰ میلیون دستگاه می‌فروشد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋