دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

افشای تصاویر گلکسی زد فلیپ ۳ با طراحی متفاوت و رنگ های متنوع

افشای تصاویر گلکسی زد فلیپ ۳ با طراحی متفاوت و رنگ‌های متنوع

سامسونگ امسال از نسل جدید گلکسی زد فلیپ رونمایی می‌کند و حالا تصاویری از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شده که طراحی نمایشگر بیرونی و دوربین اصلی را به نمایش می‌گذارند.

احتمالا نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ تا دو ماه دیگر از راه می‌رسد و به همین دلیل باید منتظر افشای مشخصات و همچنین تصاویر آن‌ها باشیم. حالا جزئیات جدیدی از گلکسی زد فلیپ ۳ به اینترنت راه پیدا کرده که اطلاعاتی درباره طراحی و نمایشگر آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

طبق تصاویر اخیر، این گوشی تاشو در رنگ‌های متنوع از راه می‌رسد، البته گزارش‌ها در گذشته به چنین موضوعی اشاره کرده بودند. علاوه بر این، کره‌ای‌ها از طراحی دو رنگ برای پنل پشتی این دستگاه استفاده خواهند کرد تا ظاهر متفاوت و حتی جذاب‌تری داشته باشد.

گلکسی زد فلیپ ۳

ظاهرا سامسونگ از نمایشگر بیرونی بسیار بزرگتری نسبت به گلکسی زد فلیپ در نسل جدیدش استفاده می‌کند تا کارایی آن افزایش پیدا کند. اگرچه پنل بیرونی گلکسی زد فلیپ اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما عملکرد چندان مناسبی ندارد.

نمایشگر بیرونی این دستگاه که در کنار دوربین اصلی دوگانه قرار می‌گیرد، می‌تواند اطلاعات بیشتری را نمایش دهد. برای مثال کاربران به متن کامل پیام‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و همچنین نوتیفیکیشن‌های بیشتری را می‌بینند.

گلکسی زد فلیپ ۳

به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها برای محافظت از صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فلیپ ۳ از گوریلا گلس ویکتوس استفاده می‌کنند. برای پنل داخلی و همچنین لولا هم احتمالا شاهد استفاده از فناوری «زره» یا Armor خواهیم بود تا مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

اگر اطلاعات اخیر درست باشد، نسل بعدی گلکسی زد فلیپ با بهبودهای چشمگیری از راه می‌رسد و احتمالا می‌تواند سهم گوشی‌های تاشو را در بازار افزایش دهد. در کنار این محصول، شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ هم خواهیم بود. به تازگی تصاویری از این دستگاه منتشر شده که از دوربین زیر نمایشگر آن خبر می‌دهند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋