دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کارمزد فروشگاه مایکروسافت برای بازی ها به ۱۲ درصد کاهش می یابد

کارمزد فروشگاه مایکروسافت برای بازی‌ها به ۱۲ درصد کاهش می‌یابد

مایکروسافت امروز با اعلام کاهش کارمزدش از بازی‌های ویندوز استور، صنعت بازی‌های کامپیوتری را غافل‌گیر کرد. این غول فناوری می‌گوید از تاریخ ۱۰ مرداد سهم خود از فروش بازی‌های این فروشگاه را از ۳۰ به ۱۲ درصد کاهش می‌دهد.

«مت بوتی»، مدیر ایکس باکس گیم استودیوز می‌گوید: «توسعه‌دهندگان مهم‌ترین بخش در ارائه بازی‌های عالی به بازیکنان هستند و می‌خواهیم آن‌ها در پلتفرم‌های ما به موفقیت دست یابند. سیاست شفاف و بی‌قید و شرط سهم درآمد به معنای این است که توسعه‌دهندگان می‌توانند بازی‌های بیشتری را برای شمار بیشتری از کاربران عرضه کنند و با این کار به موفقیت تجاری بهتری دست یابند.»

البته این تغییر فقط برای بازی‌های PC اعمال می‌شود و روی بازی‌های ایکس باکس اثر نمی‌گذارد. سهم درآمد جدید فروشگاه مایکروسافت مشابه اپیک گیمز خواهد شد و فشار بیشتری به فروشگاه استیم وارد می‌کند. شرکت «ولو» (Valve) در حالت عادی در فروشگاه استیم از توسعه‌دهندگان سهمی ۳۰ درصدی دریافت می‌کند. اما اگر فروش یک بازی از مرز ۱۰ میلیون دلار بگذرد، این سهم به ۲۵ درصد کاهش می‌یابد. با گذشت رقم فروش از ۵۰ میلیون دلار، سهم درآمد استیم ۲۰ درصد دیگر کاهش پیدا می‌کند.

کارمزد فروشگاه مایکروسافت برای بازی‌ها به ۱۲ درصد کاهش می‌یابد

با وجود کارمزد بالاتر استیم، این فروشگاه هنوز بیشترین سهم بازار را در میان توسعه‌دهندگان دارد، هرچند خیلی از آن‌ها معتقدند که این رقم منصفانه نیست. مایکروسافت و اپیک همواره در جلب نظر توسعه‌دهندگان برای عرضه بازی‌ها روی فروشگاه‌های خود با چالش روبرو بوده‌اند. حالا شاید این کاهش کارمزد به مایکروسافت کمک کند تا بتواند افراد بیشتری را به ویندوز استور بیاورد.

آقای بوتی همچنین وعده افزایش اعتمادپذیری و سرعت دانلود در فروشگاه مایکروسافت را داده است. این شرکت می‌خواهد رابط کاربری فروشگاه خود را به کلی متحول کند و همه این اقدامات احتمالا بخشی از استراتژی بزرگ‌تر مایکروسافت برای جذب توسعه‌دهندگان و کاربران جدید است.

مدیر ایکس باکس گیم استودیوز می‌گوید: «می‌دانیم که هنوز باید کارهای زیادی انجام دهیم، اما با توجه به واکنش گیمرها و توسعه‌دهندگان بازی‌های PC، فکر می‌کنیم با سرمایه‌گذاری‌هایمان در مسیر درستی قرار داریم.»

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋