دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

بی وای دی٬ فولکس واگن٬ جنرال موتورز و تسلا در ردیف ۱۰۰ شرکت تاثیر گذار مجله TIME قرار گرفتند

بی وای دی٬ فولکس واگن٬‌ جنرال موتورز و تسلا در ردیف ۱۰۰ شرکت تاثیر گذار مجله TIME قرار گرفتند

یکی از پرنفوذترین مجلات دنیا در یک مقاله جدید؛ فهرست ۱۰۰ کمپانی تاثیر گذار جهان را منتشر کرده است. این اولین باری است که چنین فهرستی از سوی نشریه TIME منتشر می‌شود. این فهرست که رتبه بندی نشده؛ ۱۰۰ بیزنسی که تاثیر چشم گیری بر دنیا گذاشته اند را در بر می‌گیرد. در این لیست؛ نام ۴ شرکت خودروساز هم به چشم می‌خورد. جنرال موتورز و تسلا از آمریکا؛ فولکس واگن از آلمان و BYD از چین!

بی وای دی٬ فولکس واگن٬‌ جنرال

نام جنرال موتورز همراه با عکس مدیر عامل این شرکت؛ ماری بارا؛ به تصویر کشیده شده است. جنرال موتورز در دسته تایتان‌ها یا ابر کمپانی‌ها قرار دارد. دلیل قرار گرفتن نام این کمپانی در لیست؛ مشارکت در جهت ساخت آینده سبز برای صنعت خودرو عنوان شده و از این لحاظ؛ کاملا با تسلا در رقابت است. در جای دیگری از لیست؛ تسلا دیده می‌شود که در دسته ساختار شکنان قرار گرفته است.

تسلا توانسته در چند سال اخیر؛ جایگاه خود در صنعت خودرو را به عنوان یک خودروساز جوان و ایده پرداز؛ کاملا تثبیت کند.

بی وای دی٬ فولکس واگن٬‌ جنرال

در دسته رهبران لیست؛ فولکس واگن حضور یافته است. تلاش‌های این شرکت برای ورود به حوزه ساخت خودروهای برقی؛ سرانجام او را تبدیل به یکی از شرکت‌های تاثیر گذار در جهان کرد. البته فولکس در صدد آن است تا از جنرال موتورز؛ تسلا و سایر تولید کنندگان خودروهای برقی تا سال ۲۰۲۵ در عرصه فروش؛ سبقت بگیرد. اما قسمت جالب این فهرست؛ حضور کمپانی چینی BYD در بخش شرکت‌های مبتکر است.

نام BYD در حقیقت کوتاه شده عبارت Build Your Dream محسوب می‌شود. BYD از معدود شرکت‌های خودروساز است که تحت حمایت وارن بافت؛ سرمایه گذار بزرگ آمریکایی؛ قرار دارد.

بی وای دی٬ فولکس واگن٬‌ جنرال

نشریه TIME می‌گوید که برای تهیه این لیست؛ از کارشناسان مختلف کمک گرفته است. به خصوص روزنامه نویس‌ها؛ خبرنگاران و متخصصان صنعت. TIME گفته که شرکت‌های نامبرده بر اساس مولفه‌هایی همچون ارتباط؛ نوآوری؛ رهبری؛ جاه طلبی و میزان موفقیت تحت ارزیابی قرار گرفته اند. TIME معتقد است که شرکت‌های موجود در این لیست؛ آینده را شکل می‌دهند و مسیر پیش روی ما را ترسیم می‌کنند.

بی وای دی٬ فولکس واگن٬‌ جنرال

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋