دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

هنسی ماموت 1000 معرفی شد؛ پادشاه آفرود با هزار اسب بخار قدرت و شتاب 3.2 ثانیه

هنسی ماموت 1000 معرفی شد؛ پادشاه آفرود با هزار اسب‌بخار قدرت و شتاب 3.2 ثانیه

هنسی از یک محصول هیجان‌انگیز جدید بصورت مجازی رونمایی کرد. این شاسی‌بلند قدرتمند ماموت ۱۰۰۰ نامگذاری شده و همانطور که از نامش قابل حدس است، پیشرانه آن توانایی تولید تقریبا ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را دارد.

ماموت ۱۰۰۰ در حقیقت بر مبنای پیکاپ رم ۱۵۰۰ TRX توسعه یافته و با ایجاد تغییراتی در قسمت انتهایی بدنه به شاسی‌بلند تبدیل شده است. هنسی تاکید می‌کند این پروژه جذاب به تولید یک SUV فوق‌العاده خاص که توانمندی‌هایی در سطح ابرخودروها دارد، منجر شده است.

موتور ۶.۲ لیتری V8 رم ۱۵۰۰ TRX در حالت استاندارد هم به اندازه کافی قدرتمند بوده و با ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور جزو قوی‌ترین موتورهای V8 به حساب می‌آید. اما هنسی این ارقام را کافی ندانسته و با اعمال بازنگری‌هایی قدرت موتور را به ۱,۰۱۲ اسب بخار و گشتاور آن را به ۱,۳۱۴ نیوتن متر رسانده است.

هنسی ماموت 1000 معرفی شد؛ پادشاه آفرود با هزار اسب‌بخار قدرت و شتاب 3.2 ثانیه
پیکاپ رم ۱۵۰۰ TRX

با این افزایش قابل توجه در میزان خروجی، ماموت ۱۰۰۰ در عرض تنها ۳.۲ ثانیه صفر تا ۶۰ مایل (۹۶ کیلومتر) را محقق نموده و مسافت یک چهارم مایل را در زمان ۱۱.۴ ثانیه و با سرعت ۱۲۰ مایل (۱۹۳ کیلومتر) در ساعت طی می‌کند. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم رکورد صفر تا ۶۰ مایل رم ۱۵۰۰ TRX برابر با ۴.۵ ثانیه و رکورد یک چهارم مایل آن ۱۲.۹ ثانیه با حداکثر سرعت ۱۰۸ مایل (۱۷۴ کیلومتر) در ساعت است.

از جمله تغییراتی که در موتور اعمال شده، باید به مواردی مثل نصب سوپرشارژر ارتقا یافته، انژکتور قوی‌تر، سیستم مکش هوای بهینه‌تر، مبدل کاتالیست جدید و کالیبراسیون ویژه HPE اشاره کنیم.

هنسی ماموت 1000
تنها تصویر منتشر شده از هنسی ماموت ۱۰۰۰

هنسی ماموت ۱۰۰۰ از نظر ظاهری و فضای داخلی تفاوت‌هایی با رم ۱۵۰۰ TRX دارد. به لطف کیت اختصاصی بدنه که شامل سپرهای جدید، رکاب‌های جانبی، ضربه‌گیرهای مختلف و نورافکن‌های LED است، ماموت ۱۰۰۰ چهره خشن‌تری پیدا کرده و آماده حمله به انواع مسیرهای آفرود دیده می‌شود! از نظر سیستم تعلیق نیز این خودرو به کیت تنظیم ارتفاع تجهیز شده و می‌توان تا ۶۴ میلیمتر ارتفاع آن را افزایش داد؛ رینگ‌های استاندارد هم با نمونه‌های ۲۰ اینچی جایگزین شده‌اند، این رینگ‌ها اکنون درون تایرهای آفرود غول‌پیکر ۳۵ اینچی قرار دارند.

هنسی ماموت 1000

این شاسی‌بلند قدرتمند ظرفیت حمل ۷ سرنشین را دارا بوده و در ردیف دوم از صندلی‎‌های موسوم به کاپیتانی سود می‌برد. صندلی‌های ردیف سوم نیز به صورت تاشو طراحی شده‌اند تا امکان حمل لوازم بزرگ مهیا باشد.

جان هنسی بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی هنسی ماموت ۱۰۰۰ را پادشاه شاسی‌بلندها توصیف کرده و افزوده این مدل ترکیبی بی‌نظیر از فضای داخلی، قدرت و متمایز بودن را به مشتریان ارائه می‌کند. به گفته آقای هنسی، تنها ۲۰ دستگاه از ماموت ۱۰۰۰ با قیمت پایه ۳۷۵ هزار دلار توسعه خواهد یافت.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋