دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کمپین قهرمانان مایکت به دنبال رشد بازار بازی های موبایلی ایرانی است

کمپین قهرمانان مایکت به دنبال رشد بازار بازی‌های موبایلی ایرانی است

کمپین قهرمانان مایکت از ششم اردیبهشت آغاز شده و تا بیست و چهارم همین ماه ادامه دارد. این کمپین که توسط فروشگاه اندرویدی مایکت راه‌اندازی شده قصد دارد به رشد بازی‌های موبایلی داخل کشور کمک کند تا این بازی‌ها بیش از پیش دیده شوند و کاربر جذب کنند.

«ثریا رضایی» مدیر مدیر توسعه کسب و‌کار مایکت در گفتگو با دیجیتال هدف از اجرای این کمپین را برقراری ارتباط بیشتر دوسویه بین گیمرها و تیم‌های بازیسازی داخلی می‌داند. او باور دارد برگزاری این کمپین‌ها توسط بخش خصوصی می‌تواند به بیشتر دیده شدن بازی‌های ایرانی و رشد آنها کمک کند. او در پاسخ به این پرسش که یک مارکت اندرویدی چگونه می‌تواند به تیم‌های بازیسازی کمک کند می‌گوید:

«ما به عنوان بخش خصوصی و بدون کمک حامیان دولتی و غیردولتی سعی کردیم با اجرای این کمپین و ایجاد تبلیغات برای بازی‌های حاضر در این کمپین کاری کنیم تا بازدیدکنندگان این بازی‌ها بیشتر شوند. در واقع این موضوع را به عنوان بستر ارائه دهنده این بازی‌ها جزو وظایف خود می‌دانیم. بازی‌های حاضر در این کمپین به عنوان شرکای تجاری ما در این برنامه حضور دارند و با کمک یکدیگر سعی داریم تا گیمرها را بیشتر با بازی‌های داخلی آشتی دهیم.»

کمپین قهرمانان مایکت به دنبال رشد بازار بازی‌های موبایلی ایرانی است

رضایی می‌گوید آنها برای اینکه بتوانند بخش اعظمی از گیمرها را در کمپین قهرمانان مایکت داشته باشند، چهار بازی محبوب در چهار سبک و سیاق مختلف را برای شروع انتخاب کردند: «کات اف، کلابی، بزن بهادر، پسرخوانده چهار بازی بودند که ما برای برگزاری این کمپین انتخاب کردیم. بازی‌هایی که جمعا بیش از ۱ میلیون گیمر دارند و می‌توانستیم روی تاثیرگذار بودن آنها حساب کنیم.»

مدیر توسعه کسب و کار مایکت در پاسخ به این پرسش که آیا کمپین‌های دیگر با همکاری تیم‌های بازی سازی به همراه عناوین بیشتری خواهد بود یا خیر می‌گوید که آنها تازه در ابتدای راه برگزاری این کمپین‌ها در سال جدید هستند: «به طور قطع به بزرگ شدن این کمپین‌ها فکر کردیم و امیدواریم جامعه بازیسازان کشور نیز توجه خودش را بیشتر معطوف به این موضوع کند که باید جامعه گیمرهای ایرانی را بهتر با بازی‌ها درگیر ساخت.»

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است روزی عناوین خارجی و لایسنس شده در مایکت حضور داشته باشند و در این کمپین‌ها شرکت کنند به دیجیتال می‌گوید: «نمی‌گویم این موضوع نشدنی است ولی واقعیت اینجاست که ما تمرکز خودمان را روی توسعه و رشد بازی‌های داخلی قرار داده‌ایم و به نظرمان این مارکت فعلا انقدر خالی و بدون حمایت است که باید اول به آن سر و سامان داد. وجود رقبای خارجی در بین عناوین داخلی باعث رشد آنها خواهد شد و منکر این موضوع نیستیم اما تصور می‌کنیم فعلا باید روی عناوین داخلی و حمایت‌ از آنها توجه داشته باشیم و عناوین خارجی به اندازه کافی در بین گیمرها دیده و شناخته شده‌اند.»

مدیر مدیر توسعه کسب و‌کار مایکت تاکید دارد که آنها پذیرای هر طرح تبلیغاتی و جدیدی از سوی جامعه بازیسازان ایرانی هستند و تمرکز خودشان را در سال جدید روی این موضوع قرار داده‌اند که بتوانند به عنوان یک شریک بزرگ در بخش خصوصی با ده میلیون کاربر فعال، در کنار آنها باشند: «تیم‌ها می‌توانند با ما در ارتباط باشند و ایده‌های خلاقانه خود را مطرح کنند تا با کمک یکدیگر برای رشد و اعتلای صنعت گیمینگ موبایل در ایران قدم برداریم.»

کمپین قهرمانان مایکت به دنبال رشد بازار بازی‌های موبایلی ایرانی است

رضایی به دیجیتال می‌گوید آنها در این راه جدید از حمایت نهادهای خصوصی و دولتی دیگر بهره‌مند نشده‌اند اما از همراهان جدید در این طرح استقبال می‌کنند.

کمپین قهرمانان مایکت در حال حاضر در حال برگزاریست و گیمرها می‌توانند با دانلود ۴ بازی کات اف، کلابی، بزن بهادر، پسرخوانده از مارکت اندرویدی مایکت، درون این بازی‌ها وارد بخش قهرمانان مایکت شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. برنده این رقابت‌های گیمی در روز ۲۷ اردیبهشت ماه و طی یک قرعه‌کشی مشخص خواهد شد و جوایزی نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است. این جوایز شامل یک دستگاه پلی استیشن ۵ و جوایز نقدی دیگر است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋