دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تعداد بانک های همکار تپسی برای «تسویه در لحظه» رانندگان افزایش یافت

تعداد بانک‌های همکار تپسی برای «تسویه در لحظه» رانندگان افزایش یافت

امکان «تسویه در لحظه» برای رانندگان تپسی، علاوه بر بانک‌های ملی، پاسارگاد و سامان، برای رانندگانی که در بانک‌های ملت، صادرات و تجارت حساب دارند نیز فراهم شد.

تاکسی اینترنتی تپسی به عنوان اولین تاکسی اینترنتی که امکان «تسویه در لحظه» هزینه سفر را برای رانندگان خود فراهم کرد، با اضافه کردن این قابلیت برای رانندگان دارای حساب در بانک‌های ملت، صادرات و تجارت، حالا امکان استفاده از این ویژگی را برای ۷۰ درصد از رانندگان خود مهیا کرده است.

اسفند ماه ۹۷ بود که تپسی امکان تسویه آنی را برای برای برخی رانندگان خود فعال کرد و در وهله اول این اقدام با یک بانک انجام شد و به مرور بانک‌های دیگر به این طرح اضافه شدند. در این قابلیت، نه خبری از کمیسیون بیشتر از سوی تپ‌سی است و نه اینکه محدودیتی در سقف برداشت راننده وجود دارد.

در اطلاعیه جدیدی که تپسی منتشر ساخته اعلام شده رانندگانی که حسابی از بانک‌های دیگر را برای تسویه کرایه به تپسی معرفی کرده‌اند نیز می‌توانند با معرفی حساب یکی از بانک‌های ملی، پاسارگاد، سامان، ملت، صادرات و تجارت در نرم‌افزار سفیران، از امکان تسویه در لحظه بهره‌مند شوند.

تعداد بانک‌های همکار تپسی برای «تسویه در لحظه» رانندگان افزایش یافت

همانطور که گفته شد تپسی امکان «تسویه در لحظه» را دو سال پیش برای رانندگان خود فراهم کرد تا چالش روش پرداخت هزینه سفر میان مسافر و راننده را برطرف کند. تا پیش از این، علی‌رغم وجود امکان پرداخت اعتباری و ترجیح مسافر برای استفاده از این روش، بسیاری از رانندگان ترجیح می‌دادند پرداخت کرایه به صورت نقدی یا کارت به کارت انجام شود تا در لحظه به درآمدشان دسترسی داشته باشند. با اضافه شدن این امکان، هم مسافر می‌تواند هزینه سفر را اعتباری پرداخت کند و هم راننده، می‌تواند هر لحظه که بخواهد، اعتبار را به حساب خود منتقل کند.

تا چند سال پیش مشکل پرداخت کرایه‌های سفرهای انجام شده با تاکسی‌های اینترنتی وجود داشت و بسیاری از رانندگان درخواست وجه نقد و کارت به کارت به جای واریز آنلاین را داشتند، مشکلی که در برهه‌ای از زمان برای کاربران چالش ساز بود. تپسی برای حل این مشکل در همان سالها گامی برداشت و این گام را امروزه توسعه بخشیده به طوری که حالا ۶ بانک در این طرح با آن همکاری می‌کنند.

در حال حاضر رانندگان تپسی می‌توانند با انتخاب یکی از گزینه‌های تسویه روزانه یا تسویه در لحظه، شیوه تسویه کرایه خود را انتخاب کنند. در صورت انتخاب گزینه تسویه در لحظه، هر راننده روزانه امکان استفاده از ۵ بار تسویه حساب لحظه‌ای را در تمام ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته، حتی روزهای تعطیل، خواهد داشت.

گفتنیست رانندگان تپ‌سی برای استفاده از این امکان باید آخرین نسخه اپلیکیشن را دانلود کرده و شماره شبای خود را در آن وارد کنند

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋