دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

نسخه جدید تلگرام با امکان زمان بندی چت های صوتی از راه رسید

نسخه جدید تلگرام با امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی از راه رسید

تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود برای کاربران اندروید و iOS، ویژگی‌‌های جدیدی از جمله امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی در کانال، بزرگنمایی مستقیم تصاویر و جلو و عقب زدن ویدیوها در کنار امکان پرداخت درون برنامه‌ای برای برخی سرویس‌ها را در اختیار کاربران قرار داد.

اواخر فروردین‌ماه، تلگرام در نسخه بتای v7.7 امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی را در اختیار مدیران کانال‌ها قرار داد. با زمان‌بندی چت صوتی، اعضای کانال نیز در قسمت بالای صفحه در جریان چت صوتی زمان‌بندی شده قرار می‌گیرند.

نسخه جدید تلگرام با امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی از راه رسید

به لطف ویژگی جدید، ‌مدیران کانال می‌توانند چت‌های صوتی را زمان‌بندی و مدیریت کنند. برای استفاده از این قابلیت،‌ مدیر کانال باید روی نماد کانال مربوطه ضربه زده و از طریق سه نقطه بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شود. سپس گزینه مربوط به شروع چت صوتی یا «Start Voice Chat» را انتخاب کند. بعد از انتخاب این گزینه، مدیر کانال باید گزینه «Schedule Voice Chat» را انتخاب کند.

علاوه بر این، در نسخه به‌روز شده تلگرام کاربران می‌توانند به صورت مستقیم تصاویر را در چت‌های خود بزرگنمایی کنند. در واقع ابتدا لازم نیست روی تصویر مربوطه ضربه بزنند تا در حالت تمام صفحه باز شود، بلکه این کار را به صورت مستقیم می‌توانند انجام دهند.

نسخه جدید تلگرام با امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی از راه رسید

همچنین در نسخه جدید، کاربران به هنگام تماشای یک ویدیو،‌ با فشار دادن و نگه داشتن انگشت خود در سمت راست یا چپ صفحه به مدت ۱۵ ثانیه، امکان جلو و عقب زدن ویدیو را در اختیار خواهند داشت. کاربران نسخه اندروید تلگرام نیز می‌توانند با دو بار ضربه زدن روی صفحه تا ۱۰ ثانیه ویدیو را به جلو یا عقب ببرند.

علاوه بر قابلیت‌های اضافه شده جدید، این پیام‌رسان سیستم پرداخت درون برنامه‌ای ا نیز توسعه داده. این برنامه اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا مستقیما از داخل چت، بتوانند پرداخت‌های هشت ارائه‌دهنده سرویس پرداخت از جمله Stripe ،Yandex و Payme را انجام دهند.

همچنین تلگرام خاطر نشان کرده که کاربران برای دریافت آخرین نسخه این برنامه دیگر مجبور نیستند حتما این کار را از طریق پلی استور یا سایر فروشگاه‌ها انجام بدهند. بلکه می‌توانند آخرین نسخه رسمی را از طریق وب‌سایت تلگرام به آدرس telegram.org دریافت کنند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋