دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

حداکثر سرعت محصولات رنو و داچیا به 180 کیلومتر در ساعت محدود می شود

حداکثر سرعت محصولات رنو و داچیا به 180 کیلومتر در ساعت محدود می‌شود

پس از ولوو، شرکت فرانسوی رنو نیز قصد دارد حداکثر سرعت محصولات خود را در ۱۱۲ مایل (معادل ۱۸۰ کیلومتر) در ساعت محدود کند. بر اساس گزارش نشریه آلمانی اشپیگل، لوکا دی مئو مدیرعامل رنو، اخیرا در گردهمایی سهامداران کمپانی اعلام کرده سرعت بالا عامل اصلی مرگ و میر جاده‌ای است و به همین خاطر نهایت سرعت تولیدات این برند باید به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت کاهش پیدا کند.

حداکثر سرعت محصولات رنو و داچیا به 180 کیلومتر در ساعت محدود می‌شود

در کنار کاهش حداکثر سرعت، آقای دی مئو می‌خواهد محصولات رنو با سیستمی به نام Safety Coach به دست مشتریان برسند. این سیستم وظیفه دارد با پایش محدودیت سرعت در نقاط مختلف مسیر و شرایط موجود، سرعت حرکت خودرو را تنظیم کند.

هر چند این اقدام رنو ممکن است باعث ناراحتی برخی مشتریان شود، اما باید پذیرفت سرعت مجاز در اکثر کشورها بسیار پایین‌تر از ۱۸۰ کیلومتر در ساعت بوده و رانندگان اجازه تجاوز از سرعت ۱۲۰ و یا نهایتا ۱۴۰ کیلومتر در ساعت را ندارند. علاوه‌بر این، بعید به نظر می‌رسد مشتریان رنو جزو قشری باشند که بخواهند گهگاه سری به اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان زده و ضمن تجربه هیجان اتومبیل خود را به چالش بکشند!

حداکثر سرعت محصولات رنو و داچیا به 180 کیلومتر در ساعت محدود می‌شود

به غیر از رنو، برند اقتصادی این شرکت یعنی داچیا هم سیاستی مشابه در پیش خواهد گرفت و محصولات جدید خود را با حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت عرضه خواهد کرد. با توجه به اینکه مدل‌های اخیر داچیا عملکرد مناسبی در تست تصادف نداشته‌اند، باید به استقبال چنین تصمیمی رفت!

حداکثر سرعت محصولات رنو و داچیا به 180 کیلومتر در ساعت محدود می‌شود

در مقطع کنونی مشخص نیست رنو و داچیا از چه زمانی محصولات خود را به سیستم Safety Coach تجهیز می‌کنند. با توجه به روند حاضر، دور از انتظار نیست که در آینده خودروسازان بیشتری به ولوو و رنو پیوسته و مدل‌های تولیدی خود را با محدودیت سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به فروش برسانند. ناگفته نماند محدودیت سرعت به صورت نرم‌افزاری اعمال می‌شود و شرکت‌های ثالث و تیونرها می‌توانند براحتی آن را رفع کنند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋