دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

معرفی بازی Penguin Isle؛ ماجراهای قطب جنوب

معرفی بازی Penguin Isle؛ ماجراهای قطب جنوب

هر وقت که به نظر می رسد بازی‌های مدیریتی اشباع شده اند، ایده‌ی جدیدی از راه می‌رسد که خلاف این قضیه را اثبات می‌کند. حالا هم نوبت به بازی Penguin Isle رسیده که بازیکنان را با خود به قطب جنوب می‌برد تا جامعه‌ای از پنگوئن‌ها را مدیریت کنند و جزیره‌ی یخی بسازند.

گیم‌پلی بازی با همان منطق معمول بازی‌های مدیریتی جلو می‌رود که باید از یک جامعه‌ی بسیار کوچک و بی امکانات شروع کنید و با حضور مداوم در بازی، کم‌کم آن را گسترش بدهید. اما نکته‌ی جالب درباره‌ی بازی Penguin Isle این است که جزئیات گیم‌پلی کاملا با فضای بازی هماهنگ شده.

بازی Penguin Isle

شما کار را با جزیره‌ای شروع می‌کنید که کارکرد اصلی‌اش ماهیگیری است. در این جزیره باید پنگوئن‌ها را به ماهیگیری بفرستید و در ازای ماهی‌هایی که صید می‌شوند سکه دریافت می‌کنید و می‌توانید از همین سکه‌ها استفاده کنید تا پنگوئن‌ها را ارتقا بدهید و به سطحی برسانید که این فرآیند از حالت دستی به شکل خودکار دربیاید، بخش‌های جزیره را ارتقا بدهید و آیتم‌های مورد نیاز را بخرید.

به غیر از سکه‌هایی که به واسطه‌ی پنگوئن‌ها دریافت می‌کنید و به نوعی سرمایه‌ی شما در بازی به حساب می‌آیند، رضایت اعضای جامعه هم می‌تواند سرمایه‌ی دوم باشد. هر از چند گاهی بالای سر بعضی از پنگوئن‌ها یک قلب ظاهر می‌شود که یعنی او راضی و خوشحال است و شما می‌توانید این قلب‌ها را دریافت کنیدو برای ارتقای جزیره، افزایش تولیدات و... به کار ببرید. علاوه بر این، با استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای یا تماشای تبلیغات می‌توانید الماس هم دریافت کنید.

بازی Penguin Isle

هر چند که نقش اصلی بازی Penguin Isle را پنگوئن‌ها ایفا می‌کنند اما موجودات دیگری مثل خرس‌ قطبی و روباه هم در بازی وجود دارند و هر کدام از آن‌ها فواید مختلفی هم دارند، مثلا پنگوئن‌های کارگر درصد تولید جزیره را بالا می‌برند یا خرگوش‌های قطبی زمان آفلاین تولید را افزایش می‌دهند. برای دریافت موجودات مختلف، باید صندوقچه‌های به خصوصی را پیدا کنید یا بخرید.

گیم‌پلی بازی به مهارت خاصی نیاز ندارد و کنترل‌های بازی هم کاملا ساده هستند و در کل می‌توان گفت Penguin Isle از آن دسته بازی‌هایی است که می‌توانید روی مبل لم بدهید و وسط فیلم دیدنتان نگاهی به آن داشته باشید. با توجه به این مسئله و موسیقی آرامش‌بخش پس زمینه، بازی Penguin Isle در عین چالش‌برانگیز بودن، گزینه‌‌ای آرامش‌بخش هم هست.

در نگاه اول پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و تبلیغات کاملا متعادل هستند و بازیکنان بدون استفاده از این گزینه‌ها هم می‌توانند در بازی پیشرفت کنند اما از جایی به بعد روند پیشرفت به طوری کند می‌شود که بازیکنان را به سمت استفاده از این گزینه‌ها سوق می‌دهد اما همچنان گیم‌پلی روان، طراحی بصری چشم‌نواز و نکات مثبت دیگری وجود دارند که باعث می‌شوند این بازی ارزش تجربه کردن را داشته باشد.

Penguin Isle

  • Penguin Isle
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای
  • سازنده: HABBY PTE. LTD.
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۲۸۴.۲/۷۶ مگابایت

دانلود

معرفی بازی Penguin Isle؛ ماجراهای قطب جنوب


معرفی بازی Penguin Isle؛ ماجراهای قطب جنوب


معرفی بازی Penguin Isle؛ ماجراهای قطب جنوب

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋