دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

صندوق جسورانه سرو در استارتاپ دکتر ساینا سرمایه گذاری کرد

صندوق جسورانه سرو در استارتاپ دکتر ساینا سرمایه‌گذاری کرد

استارتاپ دکتر ساینا در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ از صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه سرو، جذب سرمایه کرده است. به گفته مدیرعامل دکتر ساینا، آنها قصد دارند با این سرمایه روی توسعه هوش مصنوعی در محصول خود تمرکز کنند.

دکتر ساینا که از سال ۹۶ در زمینه‌ی مشاوره‌ی آنلاین پزشکی مشغول فعالیت است توانسته در سال ۹۹ و با توجه به شیوع ویروس کرونا رشد چشمگیری را تجربه کند. دکتر ساینا تا به امروز موفق شده به بیش از ۲ میلیون کاربر مشاوره آنلاین ارائه دهد.

به گزارش دیجیتال، این استارتاپ به تازگی از صندوق جسورانه سرو جذب سرمایه کرده است؛ گفتنیست این دومین جذب سرمایه دکتر ساینا طی یک سال گذشته به حساب می‌آید و در واقع پنجمین راند جذب سرمایه این تیم محسوب می‌شود. پیش‌تر مدیران این تیم به دیجیتال گفته بودند تا سال ۱۴۰۲ وارد بورس خواهند شد.

صندوق جسورانه سرو در استارتاپ دکتر ساینا سرمایه‌گذاری کرد

«مهدی خدادادی» مدیرعامل دکتر ساینا ضمن اعلام خبر جذب سرمایه از صندوق جسورانه سرو تاکید کرده که آنها از ابتدا به دنبال جذب سرمایه‌ هدفمند و هوشمند بوده‌اند: «دنبال این بودیم که آن مجموعه علاوه بر پول، آورده های غیر مالی نیز همراه خود داشته باشد. به همین جهت همیشه برای جذب سرمایه بسیار حساس و با وسواس عمل کردیم. در این مرحله از بین چندین پیشنهاد سرمایه گذاری صندوق‌های جسورانه که داشتیم صندوق جسورانه سرو برای ما بهترین انتخاب بود. چرا که این مجموعه ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی را در اختیار دارد.»

مدیرعامل دکتر ساینا در رابطه با برنامه‌های این تیم در این مرحله گفته که آنها قصد دارند به توسعه هوش مصنوعی در محصول خود بپردازند: «با این جذب سرمایه با جدیت به دنبال توسعه های عمودی و ارائه خدمات تخصصی در حوزه سلامت هستیم. جای هوش مصنوعی در حوزه سلامت بسیار خالی است. امسال به دنبال اضافه کردن هوش مصنوعی به فرآیند های بین کاربران و پزشکان هستیم. در سال گذشته نیز با تمرکز روی محصول و ارائه فیچرهای جذاب برای کاربران به رضایتمندی بسیار خوبی دست پیدا کردیم. امسال نیز این روند را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد. تا به امروز در بازار مشاوره آنلاین پزشکی فاصله خوبی با رقبای خود داریم. برنامه های امسال باید منجر به این شود که فاصله مان را با رقبا چند برابر کنیم و رهبر بی بدیل بازار شویم.»

خدادادی همچنین تاکید کرده که آنها تمایل به سرمایه‌گذاری یا خرید استارتاپ‌های حوزه سلامت را دارند و از این تیم‌ها برای انجام مذاکره دعوت کرده است.

صندوق جسورانه سرو یکی از بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری جسورانه کشور است که روی سرمایه گذاری بر کسب و کارهای نوین با تمرکز بر ارائه خدمات بر بستر تجارت الکترونیکی متمرکز است.

این صندوق که در زمستان سال ۱۳۹۹ آغاز به فعالیت کرده، با تکیه بر دانش و تجربه موسسین، سهامداران و تیم اجرایی خود در تلاش است با حمایت از کسب و کارهای نوپا ضمن ایجاد سود و بهره وری برای سهامداران خود، اثری مثبت در توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور ایجاد نماید.

صندوق جسورانه سرو در استارتاپ دکتر ساینا سرمایه‌گذاری کرد

«علی حیدری» مدیر سرمایه‌گذاری صندوق جسورانه سرو نیز در رابطه با انتخاب دکتر ساینا برای اولین سرمایه‌گذاری آنها در سال جدید گفته که استفاده از فناوری‌های مختلف در جهت ارتقای سلامت کشور بیش از پیش حس شده است: «با توجه به شیوع کووید-۱۹، اهمیت استفاده از فناوری های مختلف جهت سهولت در ارائه خدمات در حوزه سلامت و پزشکی بیش از پیش احساس شد. تاثیر این روند به صورت جهانی روی این حوزه دیده می‌شود و بررسی بازار سلامت کشورهای مختلف رشد قابل توجه حوزه سلامت دیجیتال را نشان می‌ دهد. انتظار می‌روند این روند با شتاب بیشتری همراه باشد و شاهد بازار بزرگتر و گسترده‌تر در این حوزه باشیم. در این دوره پلتفرم های سلامت دیجیتال کمک موثری به روند پیشگیری و درمان افراد جامعه کردند و مردم با استفاده بیشتر از خدمات این پلتفرم ها باعث رشد و توسعه این کسب و کارها شدند.»

آنطور که حیدری می‌گوید صندوق جسورانه سرو در دو سال گذشته این بازار را زیرنظر داشته و کسب و کارهای فعال در این حوزه را مورد بررسی قرار داده است. با ارزیابی های انجام شده روی استارتاپ های حوزه سلامت دیجیتال، این صندوق تصمیم به سرمایه گذاری روی استارتاپ دکتر ساینا گرفته است: «با توجه به پیشتاز بودن دکتر ساینا در این حوزه، با همراهی مجموعه سرو و تیم دکتر ساینا اهداف بزرگی که این استارتاپ دارد به خوبی محقق خواهد شد. ما معتقدیم با وجود روند رو به رشد این استارتاپ بتوانیم تجربه موفقی در این حوزه داشته باشیم و بازدهی خوبی برای سرمایه گذاران سرو ایجاد نماییم.»

مدیر سرمایه‌گذاری صندوق جسورانه سرو می‌گوید همزمان با این مرحله از جذب سرمایه دکتر ساینا، برای دومین بار خروج سرمایه گذاران اولیه اتفاق افتاد و این دومین خروج در استارتاپ دکتر ساینا تلقی می‌شود: «این موضوع نشان از رو به رشد بودن این بازار و عملکرد بسیار خوب دکتر ساینا دارد.»

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋