دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

آشنایی با اپ WhatsAuto؛ ارسال پاسخ خودکار در واتساپ و سایر پیام رسان ها

آشنایی با اپ WhatsAuto؛ ارسال پاسخ خودکار در واتساپ و سایر پیام‌رسان‌ها

یکی از محدودیت‌های واتساپ (در کنار صدها محدودیت و نقص دیگرش!) نبود پاسخ خودکار است. اگر در حال رانندگی باشید، در جلسه‌ای باشید و نتوانید پیام‌ها را پاسخ دهید یا اگر به عنوان یک فروشنده بخواهید پیام ثابتی مثل شماره حساب را به خریدار بفرستید، پاسخ خودکار یا Auto Reply به طرز شگفت‌انگیزی زحمت‌ پاسخگویی‌تان را کم می‌کند.

اپلیکیشن WhatsAuto که امروز با آن آشنا می‌شوید، برای پوشش این محدودیت در واتساپ طراحی شده هر چند که طیف گسترده‌ای از پیام‌رسان‌های دیگر را هم پشتیبانی می‌کند. به لطف این محصول می‌توانید پاسخ‌های خودکار طراحی کنید و به پیام‌دهندگان بفرستید.

پاسخ خودکار در واتساپ

واتساپ معمولی، واتساپ بیزنس، اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین اپلیکیشن‌های تحت پشتیبانی WhatsAuto هستند که امکان پاسخ خودکار برای همه‌شان فراهم شده. اما طبیعتا بهترین ویژگی‌های این اپ برای کاربران واتساپ در نظر گرفته شده و بیشترین بهره را هم همین افراد می‌برند.

کار با اپلیکیشن بسیار ساده است، هر چند که منوهای متعدد و تنظیمات فراوانی دارد. فقط کافیست بعد از صدور دسترسی‌های لازم (که تعدادشان کم نیست) Auto Reply را On کنید و پیام خودکارتان را بنویسید و مخاطبین را تعیین کنید. WhatsAuto بعد از فعال شدن به سرعت کنترل را به دست می‌گیرد و شروع به ارسال پیام‌های خودکار می‌کند.

اپلیکیشن‌های مشابه WhatsAuto کم نیستند اما یکی از مزایای استفاده از این اپ تنظیمات شخصی‌سازی فراوانش هستند. به طور مثال برای Auto Reply می‌توانید هم متن و هم تیتر پاسخ خودکار را ویرایش کنید (مثلا بنویسید «پاسخ خودکار: در جلسه هستم، با شما تماس می‌گیرم»)، هم تعیین کنید که پاسخ خودکار به چه افرادی ارسال شود و هم برای ارسال پاسخ Delay یا تأخیر زمانی در نظر بگیرید.

پاسخ خودکار در واتساپ

اما امکانات از این بیشتر هم هستند. WhatsAuto از گروه‌های واتساپ هم پشتیبانی می‌کند، به این صورت که یک پیام مشخص را می‌توانید در گروه‌های کاربری هم ارسال کنید. همچنین امکان ساخت چت بات بدون نیاز به دانش فنی برنامه‌نویسی، همگام‌سازی با Spreadsheet های گوگل شیت به عنوان پیام خودکار، نوشتن پیام خوشامدگویی، ارسال پیام خودکار مستقیما از سوی سرور اختصاصی و تهیه بکاپ از پیام‌ها از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن کاربردی هستند.

WhatsAuto در یکی از جدیدترین آپدیت‌هایش امکان ارسال پیام به واتساپ دیگران بدون نیاز به ذخیره شماره فرد در Contacts را هم فراهم کرده که با فشردن آیکن موشک می‌توانید به آن هم دسترسی داشته باشید.

پاسخ خودکار در واتساپ

خوشبختانه بخش قابل توجهی از امکانات این اپلیکیشن رایگان ارائه شده‌اند، اما بعضی ویژگی‌ها مثل زمانبندی Auto Reply و حالت رانندگی (Driving Mode) و برداشته شدن محدودیت‌های ارسال پیام نیازمند خرید نسخه پریمیوم هستند. اما برای استفاده معمولی با نسخه رایگان WhatsAuto به مشکل زیادی برنمی‌خورید.

اپلیکیشن WhatsAuto برای پلتفرم اندروید منتشر شده و با بیش از ۵ میلیون نصب، یکی از موفق‌ترین محصولات حوزه کاری خودش به شمار می‌رود. اما اگر به هر دلیلی قصد استفاده از این اپلیکیشن را نداشتید می‌توانید با جستجوی Auto Reply در گوگل پلی به نتایج دیگری هم برسید.

ضمنا برای یادگیری استفاده از تمامی امکانات WhatsAuto می‌توانید به بلاگ توسعه‌دهنده و بخش آموزش‌های قدم به قدم آن مراجعه کنید.

WhatsAuto - Reply App

  • WhatsAuto - Reply App
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای)
  • سازنده: Bringar Apps
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۸ مگابایت

دانلود

آشنایی با اپ WhatsAuto؛ ارسال پاسخ خودکار در واتساپ و سایر پیام‌رسان‌ها


آشنایی با اپ WhatsAuto؛ ارسال پاسخ خودکار در واتساپ و سایر پیام‌رسان‌ها


آشنایی با اپ WhatsAuto؛ ارسال پاسخ خودکار در واتساپ و سایر پیام‌رسان‌ها

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋