دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

چگونه یک فایل ورد را به پاورپوینت تبدیل کنیم؟

چگونه یک فایل ورد را به پاورپوینت تبدیل کنیم؟

مایکروسافت در گذشته نه چندان دور قابلیت تبدیل ورد به پاورپوینت را به این برنامه محبوب و کاربردی‌اش اضافه کرد و ما می‌خواهیم چنین کاری را به شما آموزش دهیم.

ردموندی‌ها در گذشته از افزودن چنین ویژگی به برنامه‌های خود خبر داده بودند، بنابراین انتظار داشتیم قابلیت تبدیل ورد به پاورپوینت در اختیار کاربران قرار بگیرد. چنین فرایندی بسیار ساده است و تنها در چنین مرحله انجام می‌شود. برای اطلاع از نحوه انجام این کار، در ادامه همراه دیجیتال باشید.

آموزش تبدیل ورد به پاورپوینت

در حال حاضر این ویژگی برای نسخه نرم افزار ورد منتشر نشده و تنها روی نسخه وب این برنامه می‌کند، بنابراین برای تبدیل ورد به پاورپوینت باید از سرویس ابری آفیس استفاده کنید.

برای تبدیل فایل خود به پاورپوینت نمی‌توانید تنها یک سند را وارد مبدل کنید و بدون انجام اقدام اضافه‌ای، خروجی بگیرید. هوش مصنوعی مایکروسافت در این مسیر به راهنمایی شما نیاز دارد تا برای سند شما اسلایدهای مختلفی بسازد.

برای چنین کاری، باید فایل ورد شما فرمت مناسبی داشته باشد و دارای تیتر باشد تا هوش مصنوعی بتواند کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. با ارائه یک فایل با فرمت مناسب، هوش مصنوعی فایل ورد را مرور کرده و کلیدواژه‌ها را بیرون می‌کشد از آن‌ها برای طراحی اسلایدها استفاده کند. در این فرایند حتی فایل‌های رسانه‌ای مرتبط هم پیدا شده و به اسلایدها اضافه می‌شوند.

اگر می‌خواهید چنین فرایندی را امتحان کنید، تنها کافیس مراحل زیر را انجام دهید:

  • فایل ورد موردنظرتان را در ورد برای وب باز کنید.
  • روی گزینه File و سپس Export کلیک کرده و در نهایت گزینه Export to PowerPoint را انتخاب کنید.

تبدیل ورد به پاورپوینت

  • در ادامه باید طراحی موردنظرتان برای تم فایل پاورپوینت را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Export کلیک کنید.

تبدیل ورد به پاورپوینت

  • ورد سند شما را تبدیل می‌کند و تم موردنظرتان روی آن اعمال می‌شود. این کار کمی زمان می‌برد.

تبدیل ورد به پاورپوینت

  • پس از اینکه فرایند تبدیل ورد به پاورپوینت به پایان رسید، برای بررسی نتیجه روی پاورپوینت برای وب روی گزینه Open Presentation کلیک کنید.

تبدیل ورد به پاورپوینت

  • در نهایت این فایل ساخته می‌شود و درون فولدر وان درایو در کامپیوترتان ذخیره خواهد شد.

در حال حاضر این ابزار تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و همچنین نمی‌تواند فایل‌های رسانه‌ای موجود در ورد را به پاورپوینت بیاورد. با این حال پس از اینکه هوش مصنوعی مایکروسافت خروجی نهایی را در اختیارتان قرار داد، بطور دستی می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای را به آن اضافه کنید.

همانطور که دیدید، تنها با چند قدم ساده تبدیل ورد به پاورپوینت ممکن می‌شود، البته باید فرمت این فایل درست باشد و البته تنها نسخه وب از چنین ویژگی پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید فایل ورد انگلیسی خود را با دردسر کمی و همچنین در مدت کوتاهی به پاورپوینت تبدیل کنید، می‌توانید به سراغ هوش مصنوعی مایکروسافت بروید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋