دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

لغو طرح ترافیک تهران و آزادی تردد در شب های قدر اعلام شد

لغو طرح ترافیک تهران و آزادی تردد در شب‌های قدر اعلام شد

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

طرح ترافیک تهران در سال ۹۹ هم برای چند روز به حالت تعلیق در آمد. سال گذشته ستاد ملی کرونا در هماهنگی با مسئولین شهری، طرح ترافیک را به منظور کاهش استفاده مردم از وسایل حمل و نقل عمومی و کاستن از شیوع بیماری، چند روزی لغو کردند. اکنون که در پیک چهارم اوج گیری شیوع ویروس کرونا به سر می‌بریم، سخنگوی ستاد ملی کرونا بار دیگر خبر از لغو این طرح تا اطلاع ثانوی داده است.

لغو طرح ترافیک تهران و آزادی تردد در شب‌های قدر اعلام شد

رئیسی معتقد است که لغو شدن طرح ترافیک می‌تواند از ازدحام مترو، اتوبوس و سایر ناوگان‌های نقلیه عمومی بکاهد و به این ترتیب، از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری کند. رئیسی همچنین درباره برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر، گفته که این مراسمات در شهرهای قرمز و نارنجی فقط به مدت ۲ ساعت و در فضای باز، اجازه برگزاری دارند. در همین رابطه محدودیت تردد شبانه نیز در شب شهای قدر لغو شده است تا برگزاری مراسمات مربوطه امکان پذیر باشد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋