دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ایلان ماسک با پای برهنه جزئیات مسابقه ۱۰۰ هزار دلاری حذف دی اکسید کربن را توضیح داد

ایلان ماسک با پای برهنه جزئیات مسابقه ۱۰۰ هزار دلاری حذف دی‌اکسید کربن را توضیح داد

ایلان ماسک همزمان با «روز زمین پاک» با پای برهنه در یک برنامه زنده تلویزیونی، جزئیات مربوط به مسابقه ۱۰۰ میلیون دلاری موسسه غیرانتفاعی «X-Prize» برای حذف دی‌اکسید کربن و جلوگیری از گرم شدن کره زمین را توضیح داد.

مدیرعامل شرکت تسلا در برنامه زنده با دکتر «پیتر اچ دیامانتیس» مدیرعامل بنیاد جایزه ایکس به صورت پابرهنه صحبت کرد و ضمن اعلام این موضوع که «در حال حاضر ما فقط یک سیاره در اختیار داریم» جزئیات مربوط به مسابقه ۱۰۰ میلیون دلاری این بنیاد برای حذف دی‌اکسید کربن را اعلام کرد.

این مسابقه از شرکت کنندگان می‌خواهد که برای کمک به جلوگیری از انتشار بیش از اندازه دی‌اکسید کربن و کنترل انتشار گازهای خطرناک دست به کار شوند و راهکارهای خود را ارائه بدهند.

براساس اطلاعات قرار گرفته روی وب‌سایت این مسابقه، تیمی که بتواند در طول یک سال باعث کاهش ۱۰۰۰ تن دی‌اکسید کربن از زمین شده و برنامه‌ای برای حذف چند گیگاتن در سال آینده داشه باشد، مستحق دریافت جایزه است.

ایلان ماسک با پای برهنه جزئیات مسابقه ۱۰۰ هزار دلاری حذف دی‌اکسید کربن را توضیح داد

بنیاد  ایلان ماسک حمایت خود از این مسابقه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری که تا به امروز بیشترین رقم در نظر گرفته شده از سوی نهادی خیرخواهانه برای نجات زمین است،‌ اعلام می‌کند. نام ایلان ماسک در بین ثروتمندترین افراد جهان می‌درخشد و از زمانی که در فعالیت‌های خیرخواهانه وارد شده است، کمتر مورد  انتقاد قرار می‌گیرد.

در مدت اخیر سرمایه‌گذاری‌های وی در چنین فعالیت‌های بیشتر از سابق شده است. او همچنین در این نشست اعلام کرد که تمایل دارد در صورت نیاز مبلغ جایزه را افزایش دهد.

در حین صحبت‌های او و دیامانتیس، ایلان ماسک همچنین در مورد سفر به مریخ و برنامه‌های  اسپیس ایکس برای انتقال انسان‌ها به این سیاره و مستقر شدن در آن سیاره صحبت کرد. وی در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که برنامه‌های این شرکت فقط برای افراد ثروتمند در نظر گرفته نشده است.

تعداد زیادی از استارتاپ‌های «سیلیکون‌ولی» مشتاق به رقابت در این طرح هستند. طبق گزارش‌های ارائه شده شرکت‌های حذف کننده کربن با پشتوانه مالی در سال گذشته ۳۳۶.۵ میلیون دلار درآمدزایی داشته‌اند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋