دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

عواقب فراگیری کرونا؛ مک لارن مقر اصلی خود را می فروشد

عواقب فراگیری کرونا؛ مک‌لارن مقر اصلی خود را می‌فروشد

مک لارن با گروه سرمایه گذاری GNL برای فروش مقر اصلی خود به ارزش ۱۷۰ میلیون پوند به توافق رسیده است و انتقال مالکیت در ماه های آینده انجام خواهد شد. با وجود این که مک‌لارن مالکیت بخش فن‌آوری، تولید و مرکز پیشرو را از دست خواهد داد اما برای ۲۰ سال آینده این مقر را از گروه GNL اجاره خواهد کرد، این تحول در راستای تامین نیاز مالی مکلارن در اثر فشار اقتصادی ناشی از فراگیری ویروس کرونا و کاهش آمار فروش رخ داده‌است.

عواقب فراگیری کرونا؛ مک‌لارن مقر اصلی خود را می‌فروشد

مک‌لارن قصد فروش بخش فرمول ۱ را نیز دارد و از سپتامبر سال گذشته میلادی به دنبال مشتری برای آن است.

مک‌لارن به علت تعطیل شدن خطوط تولید، کاهش شدید فروش محصولات و همینطور عقب افتادن رقابت‌های فرمول یک در سال گذشته میلادی به علت گسترش ویروس کرونا به‌شدت از نظر مالی ضربه خورده است که منجر به اخراج بیش از ۱۲۰۰ نفر از این شرکت شده است.

عواقب فراگیری کرونا؛ مک‌لارن مقر اصلی خود را می‌فروشد

مک لارن به سرعت مبلغ ۱۵۰ میلیون پوند از بانک ملی بحرین وام گرفت و به دنبال یک وام ۲۷۵ میلیون پوندی دیگر در ازای مجموعه خودروهای کلاسیک و تاریخی شرکت است.

گروه سرمایه گذاری GNL که به صورت تخصصی بر روی بخش مسکن و کارخانجات کار می‌کند. سابقه طولانی در زمینه خرید شرکت های بزرگ در کارنامه خود دارد و در بازار سهام نیویورک نیز حضور دارد.

عواقب فراگیری کرونا؛ مک‌لارن مقر اصلی خود را می‌فروشد

مقر شرکت مک لارن در ووکینگ انگلستان در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است و یکی از پیشرفته‌ترین مراکز فنی و مهندسی در سطح جهان به شمار می‌رود.

مک لارن چندی پیش از مدل آرتورا رونمایی کرد که اولین محصول کاملا جدید این شرکت از زمان بازگشت این برند از سال ۲۰۰۹ میلادی و معرفی مدل ۱۲C است.

عواقب فراگیری کرونا؛ مک‌لارن مقر اصلی خود را می‌فروشد

موتور کاملا جدید V6 با زاویه ۱۲۰ درجه مجهز به ۲ توربوشارژر و سیستم هیبریدی که امکان شتاب گیری بسیار سریعی به این مدل می‌دهد. مک لارن این محصول را آغاز راه جدید این شرکت در زمینه برقی شدن محصولات خود می‌داند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋