دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

پریدن روی سقف تسلا مدل ۳ در نمایشگاه خودرو شانگهای؛ اعتراض به سبک چینی

پریدن روی سقف تسلا مدل ۳ در نمایشگاه خودرو شانگهای؛ اعتراض به سبک چینی

روز گذشته نمایشگاه خودرو شانگهای، تبدیل به محلی برای اعتراض یکی از مشتریان تسلا شده بود٬ ماجرا از این قرار است که مالک یک دستگاه تسلا مدل ۳ بوده، این کمپانی را نسبت به معیوب بودن سیستم ترمز اتومبیل خود، متهم کرده است. این شخص در حین بازدید از غرفه تسلا در نمایشگاه، ناگهان به بالای سقف یک مدل ۳ می‌پرد و پیراهنی را که بر روی آن به زبان چینی، نوشته شده که «کنترل ترمزها از دست خارج است» به اهتزاز در می‌آورد. این صحنه به سرعت در حال اشتراک گذاری در فضای مجازی است.

اعتراض به تسلا

این خانم سریعا توسط نیروهای حفاظتی محاصره شده و گویا یکی از این نیروها با یک چتر، سعی بر پوشاندن پیام نوشته شده بر پیراهن او داشته است. با این حال، او با پس زدن چترها فریاد می‌زد که تسلا مدل ۳ او مشکل ترمزگیری جدی دارد. در نهایت، قبل از آنکه سقف خودرو دچار آسیب شود، او توسط نیروهای حفاظت پایین کشیده و به سمت خارج غرفه، بدرقه شد.

اعتراض به تسلا

تسلا به بلومبرگ گفته که این زن، به دلیل اعتراض‌های شدید به سیستم ترمز تسلا، شهرت پیدا کرده است. جالب اینجاست که قبل از رفتن به بالای سقف خودرو، او به شکل لایو از داخل نمایشگاه، با فالوئرهای خود در ارتباط بوده‌است.

بنا به اعلام رسانه‌های محلی، مسئولان غرفه تسلا تلاش کرده اند او را به پایین آمدن از روی سقف خودرو تشویق کنند، اما وقتی تلاششان بی‌حاصل بوده، آنها از نیروهای حفاظتی نمایشگاه کمک گرفته‌اند.

اعتراض به تسلا

این مالک تسلا مدعی است که ترمزهای مدل ۳ وی به درستی کار نمی‌کنند و به همین دلیل، او ۴ نفر از اعضای خانواده‌اش را در یک تصادف رانندگی از دست داده‌است. با این وجود، تسلا می‌گوید که اطلاعات موجود در خودرو نشان می‌دهند که سیستم ترمز و سیستم‌های ایمنی خودرو هنگام تصادف، به درستی کار کرده‌اند و حال آنکه سرعت خودرو قبل از تصادف، ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت بوده‌است.

البته تسلا گفته که به حقوق مشتریان خود احترام می‌گذارد و بارها در مذاکرات مختلف با این شخص، چندین راه حل به او ارائه داده‌اند. با این حال، گویا او اصرار داشته که خودرو از سوی کمپانی پس گرفته شود. تسلا حتی پیشنهاد داده که سلامت فنی خودرو توسط یک شخص ثالث کنترل شود، اما مالک این موضوع را نپذیرفته‌است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋