دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection رونمایی شد

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection رونمایی شد

برند لوکس لینکلن با رونمایی از یک کانسپت جدید با نام Zephyr Reflection در نمایشگاه خودروی شانگهای، برداشتی تازه از زبان طراحی «پرواز آرام» را به نمایش گذاشت. نکته جالب اینکه این کانسپت برخلاف سایر خودروهای جدید که عموما کراس اوور هستند٬ در قالب یک مدل سدان رونمایی شده، چرا که از دید لینکلن تقاضا برای سدان‌های لوکس کماکان زیاد بوده و نسخه نهایی آن از شانس موفقیت در بازار چین برخوردار است.

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection پیش‌نمایشی از یک مدل مخصوص بازار چین است که اواخر امسال معرفی خواهد شد. این کانسپت زیبا با در نظر گرفتن نیازها و سلایق مشتریان چینی طراحی شده و در آن تکنولوژی‌های نوین با عناصر لوکس گره خورده‌اند.

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection رونمایی شد

در نگاه نخست به Zephyr Reflection جلوپنجره بروز خاص آن جلب توجه می‌کند. طراحان لینکلن در خلق این بخش از آسمان شب و ستارگان الهام گرفته‌اند و الگوهای موجود یادآور انفجار یک ستاره هستند. نوار LED که از چراغ‌ها شروع شده و در قسمت میانی به لوگوی کمپانی ختم می‌شود، تکمیل‌کننده جذابیت Zephyr Reflection در نمای روبرو است.

در نمای جانبی، شیب زیاد سقف سبب شده تا Zephyr Reflection شبیه خودروهای کوپه دیده شود. به گفته لینکلن بدنه قطره‌ای شکل این کانسپت از مدل اصلی Zephyr که در دهه ۳۰ میلادی روی خط تولید قرار داشت، اقتباس شده است.

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection رونمایی شد

در نمای عقب شاهد طرحی نسبتا ساده و آماده تولید هستیم. همانند اکثر خودروهای جدید، Zephyr Reflection هم از چراغ‌های عقب سرتاسری باریک بهره می‌برد.

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection رونمایی شد

در داخل کابین نمایشگری که کل عرض داشبورد را فراگرفته، اصلی‌ترین المان موجود است. در طراحی رابط کاربری این نمایشگر هم از ستارگان و آسمان شب الگوبرداری شده و کاربر می‌تواند از بین سه تم نرمال، اسپرت و Zen نمونه دلخواه را انتخاب کند. این نمایشگر هم برای ارائه اطلاعات و هم برای سرگرم کردن راننده و سرنشین کناری کاربرد دارد.

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection رونمایی شد

متاسفانه در رابطه با مشخصات پیشرانه اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و معلوم نیست که نیروی مورد نیاز کانسپت Zephyr Reflection به چه طریق تامین می‌شود.

ناگفته نماند در کنار رونمایی از مفهومی Zephyr Reflection، لینکلن از یک اپلیکیشن جدید با نام ID نیز در شانگهای پرده‌برداری کرده است این اپلیکیشن که بر مبنای اپلیکیشن Way توسعه یافته، به مشتریان کمپانی اجازه می‌دهد به تعدادی از خدمات دیجیتال دسترسی داشته باشند. اطلاع از شرایط پیش‌فروش‌ها، سفرها و سرگرمی‌ها برخی از خدماتی هستند که به آنها اشاره شده است.

 

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋