دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

افزایش هزار تومانی قیمت باتری خودرو به ازای هر آمپر

افزایش هزار تومانی قیمت باتری خودرو به ازای هر آمپر

باتری خودرو از آن اقلام مصرفی است که قیمت آن در سال‌های اخیر به مانند دیگر قطعات خودرو، شدیدا بالا رفته است. امروزه دیگر حتی تعویض باتری خودروهای داخلی هم مستلزم هزینه‌ای گزاف است و برای مالک خودرو گران تمام می‌شود. عمده باتری‌های موجود در بازار را نمونه‌های ایرانی تشکیل می‌دهند. اما برندهای خارجی نیز کماکان در بازار حضور دارند. هر چند که اغلب آنها ساخت چین هستند. به گفته فعالان بازار، از هفته گذشته به دلیل قیمت‌ها از سوی شرکت صبا باتری، قیمت باتری‌ها در بازار به ازای هر آمپر، هزار تومان بالا رفته است.

افزایش هزار تومانی قیمت باتری خودرو به ازای هر آمپر

هادی فراهانی، از فعالان بازار باتری خودرو، می‌گوید که شرکت صبا باتری را به نوعی، لیدر بازار باتری کشور باید دانست. بنابراین در صورت افزایش قیمت از طرف این شرکت، سایر شرکت‌ها هم اقدام به گران کردن اجناس خود می‌کنند. فراهانی کمبود سرب، کاهش بهره وری و هزینه‌های سربار را مهم‌ترین مشکلات پیش روی تولید کنندگان باتری در کشور می‌داند.

این افزایش قیمت باتری درحالی اتفاق می‌افتد که میزان عرضه و تقاضا در بازار باتری، متناسب است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد که باعث افزایش قیمت کاذب در بازار شود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋