دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

هیوندای کاستو معرفی شد؛ مینی ون اقتصادی هیوندای برای بازار چین

هیوندای کاستو معرفی شد؛ مینی ون اقتصادی هیوندای برای بازار چین

در تلاش برای اثبات اینکه هنوز زمان مرگ مینی ون‌ها فرا نرسیده، هیوندای در حال توسعه سبد جدیدی از این کلاس خودروها است که استارت آن با مدل جذاب استاریا زده شد. اکنون بعد از رونمایی رسمی از استاریا، نوبت به بازیکن دیگری در میدان خودروهای چند منظوره رسیده ‌است. محصولی جدید که کاستو (Custo) نام دارد و ظاهرا مخصوص بازار چین ساخته می‌شود.

هیوندای کاستو

تصاویر جدیدی از این خودرو در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) منتشر شده است که جای تامل دارند.

طراحی جلو پنجره و گلگیرهای مربعی، دقیقا یاد آور نسل جدید توسان هستند. اما فراموش نکنید که این توسان نیست و یک مینی ون سقف بلند با درب کشویی به حساب می‌آید. هیوندای چراغ‌های جلو را با نوارهایی کرومی تزئین کرده و نام کاستو هم بر روی همین نوار بر پیشانی خودرو، می‌درخشد. نام خود کمپانی سازنده نیز در حد فاصل چراغ‌های عقب، دیده می‌شود. جالب اینجاست که این ون در دو حالت ممکن است به بازار بیاید. یا حد فاصل چراغ‌های عقب به رنگ مشکی خواهد بود و یا این بخش هم رنگ با دیگر نقاط بدنه می‌شود.

در حالی که طول، عرض و ارتفاع استاریا به ترتیب به ۵,۲۵۳، ۱,۹۹۷ و ۱,۹۹۰ میلی متر می‌رسید، کاستو به شکل قابل ملاحظه‌ای کوچک‌تر است. به گونه‌ای که فقط ۴,۹۵۰ میلی متر طول، ۱,۸۵۰ میلی متر عرض و ۱,۷۳۴ میلی متر ارتفاع دارد. البته بعید است که این دو محصول با یکدیگر هم پوشانی پیدا کنند!

چرا که کاستو فقط برای بازارهای خاص همچون چین طراحی شده است، اما حتی اگر هیوندای تصمیم به عرضه آن در دیگر کشورها بگیرد هم، قطعا آن را به بازارهایی که استاریا حضور ندارد، صادر خواهد کرد.

هیوندای کاستو

از طرفی به نظر می‌رسد که استاریا نسبت به کاستو، به مراتب لوکس‌تر است. چرا که فاصله محوری ۳,۲۷۳ میلی متری آن نیز در مقایسه با فاصله محوری ۳.۰۵۵ میلی متری کاستو، بسیار بلندتر است. وب سایت MIIT همچنین درباره مشخصات فنی این مینی ون جدید، وجود پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی ۱۶۷ اسب بخاری را برای آن، تایید می‌کند.

بنابراین کاستو از لحاظ فنی نیز در برابر استاریا با پیشرانه ۳.۵ لیتری بنزینی ۲۶۸ اسب بخاری، کم می‌آورد. حتی نسخه ضعیف‌تر استاریا که با پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزل ۱۷۵ اسب بخاری برای بازارهای اروپایی در نظر گرفته شده هم، قدرت بیشتری از کاستو دارد.

هیوندای کاستو معرفی شد؛ مینی ون اقتصادی هیوندای برای بازار چین

کاستو هنوز به شکل رسمی در چین رونمایی نشده است. با این حال، پیش بینی می‌شود که این اتفاق طی روزهای آینده حتما به وقوع بپیوندد. نمایشگاه خودرو شانگهای که از دوشنبه آینده (نوزدهم آوریل) برگزار می‌گردد، احتمالا مکانی مناسب برای پرده برداری از مینی ون جدید کره‌ای‌ها برای مشتریان چینی باشد.

 

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋