دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

آشنایی با EKA2L1؛ شبیه ساز گوشی خاطره انگیز N Gage برای اندروید

آشنایی با EKA2L1؛ شبیه‌ساز گوشی خاطره‌انگیز N Gage برای اندروید

باورکردنی نیست ولی از زمان عرضه نوکیا N-Gage به بازار قریب به هجده سال گذشته؛ موبایلی که برای اولین بار مفهوم «گوشی گیمینگ» را به گوش دنیا رساند و یکی دو سالی سر و صدا کرد و در نهایت با یک شکست تلخ تجاری از یادها فراموش شد.

اما پس از هجده سال از آن اتفاقات، هنوز افرادی هستند که به میراث این گوشی خاص نوکیا که همان بازی‌های اختصاصی N-Gage بوده بها می‌دهند که ثمره آن را می‌توانید در شبیه‌ساز EKA2L1 ببینید. این محصول که توسط یک تیم توسعه‌دهنده مستقل طراحی شده می‌تواند طیف وسیعی از بازی‌های سیستم عامل سیمبین را در اندروید شبیه‌سازی کند.

شبیه‌ساز EKA2L1

در حال حاضر ورژن‌های S60v1 و S60v3 و S60v5 سیستم عامل سیمبین تحت پشتیبانی این شبیه‌ساز قرار داشته و بازی‌های آن به نرمی اجرا می‌شوند؛ عناوین با کیفیتی از دولوپرهایی مثل گیم‌لافت، یوبی‌سافت، گلوموبایل، الکترونیک آرتز و ... که حالا بازی رترو محسوب می‌شوند و لذت خاص خودشان را دارند.

طبق نظراتی که کاربران نوشته‌اند، EKA2L1 در اجرای تمام عناوین انحصاری N-Gage هم موفق بوده و عملکرد چشمگیری به نمایش گذاشته که از بین آن‌ها Tony Hawk’s Pro Skater، بازی Red Faction و Call of Duty اریجینال از بقیه مشهورترند.

حالا سؤال اینجاست که بعد از نصب شبیه‌ساز، بازی‌هایش را از کجا دانلود کنیم؟ خوشبختانه یک سرچ ساده در گوگل هزاران نتیجه به نمایش در می‌آورد. در حال حاضر وبسایت‌هایی مثل Roms-Download، Wow Roms، Roms Games و ده‌ها وبسایت مشابه آرشیو عناوین انگیج را گردآوری و به صورت رایگان به کاربرانشان ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها برای اجرا در شبیه‌ساز استفاده کنید.

شبیه‌ساز EKA2L1

اما این را هم باید بدانید که اجرای بازی‌ها در شبیه ساز کمی دنگ و فنگ هم دارد و خیلی ساده نیست. برای اجرای بازی‌ها باید در ابتدا سیستم فایل‌های سیستم عامل سیمبین را نصب کنید و تغییراتی را اعمال کنید که بازی‌ها با اندروید سازگار شوند. خوشبختانه امولاتور شما را برای این کار راهنمایی می‌کند ضمن این که با تماشای این ویدیو هم می‌توانید نحوه انجام کار را یاد بگیرید.

طراح این شبیه‌ساز می‌گوید که پشتیبانی از N-Gage 2.0 را هم در دستور کار قرار داده. این یعنی به زودی می‌توانید عناوینی مثل Age of Empires 3، Brothers in Arms، Metal Gear Solid Mobile و Tomb Raider Underworld را هم با این شبیه‌ساز روی اندروید تجربه کنید.

در کل اگر نوستالژی خونتان کم شده و دنبال یک تفریح اساسی می‌گردید، شبیه‌ساز EKA2L1 برای اندروید را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

EKA2L1

  • EKA2L1
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Play Software
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۹.۹ مگابایت

دانلود

آشنایی با EKA2L1؛ شبیه‌ساز گوشی خاطره‌انگیز N Gage برای اندروید

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋