دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

رشد ۸۲ درصدی بازار موتورسیکلت ایران در پی افزایش قیمت خودرو

رشد ۸۲ درصدی بازار موتورسیکلت ایران در پی افزایش قیمت خودرو

قیمت خودرو در سال‌های اخیر چنان بالا رفته که عملا قدرت خرید از بسیاری از اقشار مردم سلب شده است. در این شرایط، هر چقدر هم که مردم را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی تشویق کنیم، باز هم نمی‌توان انکار کرد که وجود یک وسیله شخصی برای جابجایی‌های درون شهری، امری حیاتی به شمار می‌رود. در این اوضاع، بسیاری از مردم به خرید موتور سیکلت روی آورده‌اند. رئیس پلیس راهور ناجا با عنوان کردن آماری که از افزایش ۸۲ درصدی شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های نو حکایت دارد، این موضوع را تصدیق کرده ‌است.

بازار موتورسیکلت

به گفته این مقام مسئول، در سالی که گذشت، ۲۱۲ هزار دستگاه موتور سیکلت مورد نقل و انتقال قرار گرفته اند. تعداد موتور سیکلت‌های نو پلاک شده هم افزایشی ۸۲ درصدی داشته است. این در حالی است که بسیاری از موتورها بدون انتقال سند و به شکل قولنامه‌ای خرید و فروش می‌شوند.

بنابراین باید تعداد موتورهای خرید و فروش شده در سال ۹۹ را بسیار بالاتر از رقم اعلامی دانست. رئیس پلیس راهور در خصوص این پدیده، معتقد است که مردم از آنجا که پول خرید ماشین ندارند، موتور می‌خرند. او حتی می‌گوید که ماشین دارها هم به دلایلی همچون مصرف سوخت پایین و راحتی بیشتر در ترافیک، موتور سیکلت را به خودرو ترجیح می‌دهند.

پیامد چنین رویکردی که در بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز دیده می‌شود٬ افزایش قابل توجه موتورسیکلت‌ها در کلان‌شهرها٬‌ افزایش بی نظمی در رانندگی٬‌ تشدید قانون شکنی٬‌ افزایش تلفات ناشی در تصادفات رانندگی‌است٬‌ اما به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور٬‌گریزی نسبت به این روند وجود ندارد و باید در آینده نزدیک شاهد رشد روز افزون بازار موتورسیکلت در کشورمان باشیم.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋