دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

پلی استیشن ۵ سریع ترین فروش کنسول را در تاریخ آمریکا ثبت کرد

پلی استیشن ۵ سریع‌ترین فروش کنسول را در تاریخ آمریکا ثبت کرد

پلی استیشن ۵ توانسته از نظر تعداد و همچنین فروش دلاری، سریع‌ترین فروش را در میان کنسول‌های بازی در تاریخ ایالات متحده تجربه کند.

سونی نتوانسته به میزان تقاضای مشتریان پلی استیشن ۵ تولید کند، بنابراین دستیابی به چنین مقامی یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. با توجه به کمبود جهانی چیپ که مشکلات زیادی در زنجیره تامین محصولات مختلف ایجاد کرده و همچنین اتمام سریع موجودی کنسول بازی سونی در فروشگاه‌های مختلف، خرید این دستگاه برای بسیاری از گیمرها به کابوس تبدیل شده است.

به گفته مدیر اجرایی «NPD Group» به نام «مت پیسکاتلا» در توییتر، PS5 بیش از هر کنسول دیگری در تاریخ آمریکا در ۵ ماه اول حضور در بازار این کشور توانسته فروش داشته باشد. ماه گذشته پیسکاتلا اعلام کرده بود که پلی استیشن ۵ از نظر دلاری یک رکورد جدید برای سریعترین فروش پلتفرم سخت افزاری را در تاریخ آمریکا ثبت کرده است.

پیسکاتلا میزان دقیق فروش این کنسول را اعلام نکرده، اما به این موضوع اشاره داشته که هزینه کاربران برای بازی‌های ویدیویی تا به اینجای سال افزایش داشته است. کاربران آمریکایی در سه ماهه اول ۲۰۲۱ نزدیک به ۱۴.۹ میلیارد دلار برای سخت‌افزارهای گیمینگ، محتوا و لوازم جانبی هزینه کرده‌اند که در مقایسه با سه ماهه اول ۲۰۲۰ رشدی ۳۰ درصدی داشته است.

پلی استیشن ۵

در آمار جدید، کنسول نینتندو سوییچ هم عملکرد بی‌نظیری داشته و از نظر تعداد و همچنین فروش دلاری توانسته در صدر فهرست ماه مارس قرار بگیرد.

در حالی که سونی و رقیبش مایکروسافت اطلاعات جدیدی درباره فروش نسل جدید کنسول‌های بازی منتشر نکرده‌اند، ژاپنی‌ها در گزارش مالی اخیر خود از فروش جهانی ۴.۵ میلیون دستگاه PS5 در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود.

در ماه فوریه مدیر ارشد مالی سونی به نام «هیروکی توتوکی» مدعی شد این کمپانی تا پایان ماه مارس ۷.۶ میلیون PS5 در جهان می‌فروشد و میزان فروش این کنسول تا مارس ۲۰۲۲ به ۱۴.۸ میلیون دستگاه می‌رسد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋