دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

سونی ۲۰۰ میلیون دلار دیگر در اپیک گیمز سرمایه گذاری کرد

سونی ۲۰۰ میلیون دلار دیگر در اپیک گیمز سرمایه‌گذاری کرد

چندین ماه از شروع دعواهای حقوقی میان اپیک گیمز و اپل می‌گذرد، اما سازنده بازی فورتنایت هنوز قدرتمندانه به فعالیتش ادامه می‌دهد. حالا این کمپانی توانسته ۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کند که ۲۰۰ میلیون دلار آن مربوط به سونی می‌شود.

سرمایه‌‌گذاری جدید ارزش سازنده بازی فورتنایت را به ۲۸.۷ میلیارد دلار افزایش می‌دهد که بیش از ۱۰ میلیارد دلار از زمان سرمایه‌گذاری قبلی سونی در اپیک گیمز یعنی ژوئیه ۲۰۲۰ بیشتر است. «تیم سوئینی»، مدیرعامل اپیک گیمز پس از این سرمایه‌گذاری گسترده همچنان کنترل‌کننده سهام محسوب می‌شود.

در بیانیه‌ این کمپانی، سوئینی اعلام کرده که از این سرمایه‌گذاری برای سرعت بخشیدن به شکل‌گیری تجربه اجتماعی در فورتنایت، راکت لیگ و فال گایز استفاده می‌شود. علاوه بر این، بخشی از آن به توانمندسازی توسعه‌دهندگان بازی با موتور بازی آنریل انجین، سرویس‌های آنلاین اپیک و فروشگاه‌های بازی این کمپانی اختصاص می‌یابد.

اپیک گیمز

سونی کمتر از ۱ سال پیش با هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری، ۱.۴ درصد از سهام این شرکت بازی‌سازی را تصاحب کرده بود. در آن زمان ارزش اپیک گیمز به ۱۷.۸۶ میلیارد دلار می‌رسید. حالا این شرکت ژاپنی ۲۰۰ میلیون دلار دیگر در آن سرمایه‌گذاری کرده تا تجربه سرگرمی جدیدی را برای مردم سراسر جهان رقم بزند.

این اولین باری نیست که شاهد رابطه نزدیک سونی و اپیک گیمز هستیم. اپیک برای نمایش نسل جدید موتور بازی خود یعنی آنریل انجین ۵ از کنسول پلی استیشن ۵ استفاده کرد و البته سوئینی از همکاری نزدیک با این کمپانی ژاپنی برای توسعه نسل آینده معماری حافظه‌ها هم خبر داده بود.

در حالی ارزش اپیک افزایش پیدا کرده که این کمپانی صدها میلیون دلار خرج بازی‌های رایگان و اختصاصی در اپیک گیم استور کرده است.

اپیک گیمز با ارزشی نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار و سرمایه‌گذاران مطرحی مانند سونی، قدرتمندتر از گذشته در برابر اپل ظاهر می‌شود، با این حال احتمالا در برابر این شرکت ۲ تریلیون دلاری شکست می‌خورد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋