دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

معرفی بازی Summon Dragons‏؛ اژدهایت را تربیت کن

معرفی بازی Summon Dragons‏؛ اژدهایت را تربیت کن

ممکن شدن ناممکن‌ها و به واقعیت تبدیل شدن تخیلات مرزی ندارد و بازی Summon Dragons جایی است که شما صاحب تعداد زیادی اژدها از نژادهای مختلف می‌شوید، به عنوان استاد تمام آن‌ها را تربیت می‌کنید و به رقابت با سایر اژدهایان می‌فرستید.

بازی Summon Dragons بخش‌های مختلفی دارد اما می‌توان گفت اصلی‌ترین بخش گیم‌پلی، جمع‌آوری اژدها از بیشتر از ۳۰۰ نژاد مختلف است که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد و داستان‌های جالبی دارند. علاوه بر نژادهای اصلی، می‌توانید صاحب اژدهای دورگه هم شوید که ترکیبی از ویژگی‌ها را در خود دارد.

بازی Summon Dragons

باید در طی مراحل مختلف اژدهایی که تربیت کرده‌اید را به زمین مبارزه بفرستید تا به تنهایی یا در قالب یک تیم با چند اژدهای دیگر زورآزمایی کند. هر چقدر مراحل جلوتر می‌روند تیم حریف قوی‌تر می‌شود بنابراین شما هم باید تیم خودتان را ارتقا بدهید که این کار را با استفاده از امتیازاتی انجام می‌دهید که به دست آورده‌اید.

علاوه بر امتیازهایی که جایزه‌ی برنده شدن در مبارزه با اژدهای حریف هستن، جوایز روزانه هم در بازی تعبیه شده‌اند یعنی به ازای ورود به بازی در هر روز یک جایزه‌ی به خصوص دریافت می‌کنید که در انتهای یک ماه حضور مداوم، صاحب یک اژدهای خاص و کمیاب می‌شوید.

بازی Summon Dragons

بخش دیگر گیم‌پلی شامل سیاهچال‌هایی است که معمولا در بازی‌های روگ‌لایک دیده‌ایم و با ماجراجویی در این سیاهچال‌ها می‌توانید گنج‌های ارزشمندی پیدا کنید که توسط یک اژدهای قوی از آن‌ها محافظت می‌شود پس اگر می‌خواهید لوت خوبی داشته باشید باید از سد محافظان گنج‌ها بگذرید.

این بخش که Dungeon Challenge نام دارد، همان دو ویژگی اصلی بازی روگ‌لایک را دارد؛ اگر در سیاهچال بمیرید دوباره باید از اول شروع کنید و هر تصمیمی که می‌گیرید عواقبی دارد که ادامه‌ی راهتان در بازی را مشخص می‌کند.

بازی Summon Dragons

بازی یک بخش آنلاین با عنوان ARENA دارد که وقتی به سطح مشخصی برسید می‌توانید در آن با بازیکنان سراسر جهان رقابت کنید تا مشخص شود تیم چه کسی قوی‌تر است. نتیجه‌ی این رقابت‌ها در بخش Leader board منتشر می‌شود که رقابت‌ برای حفظ مقام را شدیدتر می‌کند.

دانلود بازی رایگان است اما اگر قصد دارید سریع‌تر از حد معمول پیشرفت کنید پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم در دسترس هستند که البته به این معنا نیست که بدون پرداخت پول نمی‌توانید جزو بازیکنان موفق شوید و بازی در این بخش کاملا متعادل است.

بازی Summon Dragons

علاوه بر گیم‌پلی متنوع و جذاب بازی Summon Dragons که می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند، طراحی کنترل‌ها و جلوه‌های بصری هم به خوبی صورت گرفته که نه تنها در طراحی کاراکتر و محیط بازی بلکه در طراحی انیمیشن‌ها،‌ خصوصا انیمیشن‌های مبارزه مشهود است.

در کل بازی Summon Dragons ارزش تجربه کردن را دارد و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای تنوع بخشیدن به لیست بازی‌ها باشد. این بازی که به تازگی هم منتشر شده، کیفیت ساخت مناسب و گیم‌پلی جذابی دارد که می‌تواند همراه خوبی برای اوقات فراغتتان باشد و اگر تصمیم دارید امتحانش کنید می‌توانید آن را از لینک‌های ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود کنید.

Summon Dragons‏

  • Summon Dragons‏
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای
  • سازنده: HK HERO ENTERTAINMENT CO., LIMITED
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۴۰۰/۸۸ مگابایت

دانلود

معرفی بازی Summon Dragons‏؛ اژدهایت را تربیت کن


معرفی بازی Summon Dragons‏؛ اژدهایت را تربیت کن

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋