دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

۱۰۸ درصد رشد؛ فروش شاسی بلند GV80 از تمام مدل های سدان جنسیس پیشی گرفت

۱۰۸ درصد رشد؛ فروش شاسی بلند GV80 از تمام مدل‌های سدان جنسیس پیشی گرفت

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده از آمار فروش خودروسازان در سه ماهه نخست ۲۰۲۱، مشخص شده که جنسیس GV80 با وجود تازه وارد بودن، توانسته از تمام سدان‌های این برند، بیشتر بفروشد. طبق آمار رسمی، فروش جنسیس در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۱، با ۱۰۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۰، همراه بوده است. جالب اینجاست که به گزارش وب سایت Automotive News، این کمپانی فقط در ماه مارس، سه برابر بیشتر از مارس ۲۰۲۰ فروخته است.

۱۰۸ درصد رشد؛ فروش شاسی بلند GV80 از تمام مدل‌های سدان جنسیس پیشی گرفت

دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است. مارس ۲۰۲۰، زمانی بود که پندمی ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، گسترش یافت. اما به هر جهت، از کنار فروش ۸,۲۰۰ دستگاهی جنسیس در سه ماهه اول ۲۰۲۱ را باید به فال نیک گرفت.

۱۰۸ درصد رشد؛ فروش شاسی بلند GV80 از تمام مدل‌های سدان جنسیس پیشی گرفت

جنسیس هنوز برای رسیدن به آن جایگاه تعریف شده در مقابل رقبا، راه زیادی در پیش دارد. اگرچه رقبای آلمانی این برند، هنوز آمار فروششان را اعلام نکرده اند، اما بعید به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها فعلا یارای رقابت با آنها را پیدا کرده باشند.

چرا که فروش جنسیس در این مدت، هنوز ۵ رقمی نشده است. حال آنکه آکورا و کادیلاک، هر دو تا این لحظه، بیش از ۳۷,۰۰۰ دستگاه خودرو در سال ۲۰۲۱ به فروش رسانده اند. از آن طرف، لکسوس توانسته در همین زمان کوتاه، ۷۵,۰۰۰ دستگاه بفروشد! حتی اینفینیتی هم با تمام عدم محبوبیتش، ۱۹,۰۰۰ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان سه ماه اول، تحویل خریداران داده است.

۱۰۸ درصد رشد؛ فروش شاسی بلند GV80 از تمام مدل‌های سدان جنسیس پیشی گرفت

با تمام این صحبت‌ها، عملکرد جنسیس را به عنوان برندی نوپا که هنوز تنوع سبد محصولاتش کمتر از رقبا است و قصد ورود به بازاری داغ و شلوغ را کرده است، دلگرم کننده باید دانست. این برند لوکس کره‌ای اعلام کرده که در آینده نزدیک، طیف جدیدی از خودروهای الکتریکی را هم به بازار معرفی می‌کند. با این اوصاف، می‌توان گفت که آینده درخشانی در انتظار جنسیس است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋