دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق صدای کاربران بیماری کرونا را تشخیص می دهد

اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق صدای کاربران بیماری کرونا را تشخیص می‌دهد

اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت «Vocalis» تنها از طریق صدای کاربران می‌تواند با دقت ۸۱.۲ درصد به صورت زودهنگام ابتلا به بیماری کرونا را در بیماران بدون علامت تشخیص دهد.

با توجه به اینکه علایم بیماری کرونا از فردی به فرد دیگر متفاوت است، عموما تشخیص آن نیز گاهی کار ساده‌ای نیست و افرادی با علایم گلودرد، تب، سرفه یا از دست دادن حس بویایی و چشایی برای انجام تست‌ تشخیص ویروس کرونا به مراکز درمانی مراجعه می‌‌کنند تا نسبت به وضعیت خود مطمئن شوند.

تشخیص کرونا از طریق اپلیکیشن‌های صوتی یا با کمک گوشی‌های هوشمند یکی از موضوعاتی است که مورد توجه بسیاری از شرکت‌‌ها قرار دارد. شرکت Vocalis ادعا می‌کند سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی کرده که می‌تواند با ارزیابی مولفه‌های مربوط به صدای بیماران، ابتلا به بیماری کرونا را به صورت زودهنگام تشخیص دهد و از آن به عنوان راهکاری خوب برای غربالگری یاد می‌کند.

اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق صدای کاربران بیماری کرونا را تشخیص می‌دهد

سیستم توسعه یافته توسط Vocalis  برای تشخیص ابتلا به کرونا، داده‌های متعددی شامل ۵۱۲ ویژگی مرتبط با صدای کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد. هرچند شرکت مربوطه در توضیح سیستم اعلام کرده قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی بیماران را نیز مورد توجه قرار داده و از این بابت جای نگرانی برای کاربران نخواهد بود.

برای آنکه سیستم بتواند بیماری کرونا را از روی صدای کاربر تشخیص بدهد لازم است داوطلبان، از عدد ۵۰ تا ۷۰ بشمارند و صدای خود را وارد سیستم کنند. در حال حاضر بیش از ۲۷۵ هزار نمونه صدای ضبط شده در زبان‌های مختلف برای آموزش هوش مصنوعی به این سیستم وارد شده است.

شرکت مربوطه برای ارزیابی اثربخشی این روش، روی بیش از ۲۰۰۰ کاربر به صورت داوطلبانه آزمایش تشخیص کرونا از طریق صوت را انجام داده و این افراد اپلیکیشن VocalisCheck را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند. نتایج نشان می‌دهد که این سیستم با دقت ۸۱.۲ درصد می‌تواند بیماری کرونا را در بیماران بدون علامت تشخیص بدهد.

در حال حاضر این سیستم در ایالات متحده، شیلی، اندونزی، آفریقای جنوبی، رومانی و لوکزامبورگ در بخش‌های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋