دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ پرو مجهز به اندروید تی وی از راه رسید

شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ پرو مجهز به اندروید ‌تی‌وی از راه رسید

شیائومی در مراسمی در کنار رونمایی از گوشی‌های می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو و می ۱۱ لایت، محصول دیگری را هم معرفی کرد. شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ پرو که از HDR پشتیبانی می‌کند، طراحی شبیه به یک اسپیکر هوشمند بزرگ دارد.

این محصول شیائومی رزولوشن برابر فول اچ‌دی دارد و از گوگل اسیستنت هم پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این پروژکتور به ۱۳۰۰ ANSI لومن می‌رسد و به گفته شیائومی از ابعاد ۶۰ تا ۱۲۰ اینچ پشتیبانی می‌کند.

یکی از قابلیت‌های کاربردی این دستگاه، تنظیم خودکار در هنگام نمایش محتوا در زاویه اشتباه است. با این ویژگی حتی اگر پروژکتور ۴۰ درجه خارج از وضعیت مناسب باشد، بطور خودکار تصویر تصحیح می‌شود. شیائومی برای این محصول از سنسور ToF هم استفاده کرده که برای فوکوس خودکار کارایی دارد و می‌تواند در کمتر از ۲ ثانیه فوکوس کند.

شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ پرو

شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ از اندروید تی‌وی بهره می‌برد و از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید به عنوان یک اسپیکر هوشمند هم از آن استفاده کنید. این محصول همچنین از کروم کست پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توان محتوا را از منابع مختلف پخش کرد.

شیائومی برای این محصولش از اسپیکرهای ۱۰ واتی با قابلیت پشتیبانی از DTS-HD و دالبی استفاده کرده و همچنین آن را به تیوتر و ووفرهای دوگانه مجهز کرده. با بهره‌مندی از بلوتوث، می‌توان این پروژکتور را به یک اسپیکر مجزا هم تبدیل کرد.

شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ پرو

در بخش پشتی شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ با پورت‌های زیادی روبه‌رو هستیم که شامل دو پورت HDMI، دو پورت USB 2.0 Type-A، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، خروجی اپتیکال دیجیتال S/PDIF و پورت اترنت می‌شود. یکی از پورت‌های HDMI این پروژکتور از HDMI ARC پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ پرو با قیمت ۹۹۹ یورو یا ۱۱۶۰ دلار به فروش می‌رسد. به گفته شیائومی، این محصول جدید در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

شیائومی می اسمارت پروژکتور ۲ پرو

شیائومی در حال حاضر پروژکتور می اسمارت کامپکت پروژکتور را با قیمتی نزدیک به ۵۰۰ دلار در بازار به فروش می‌رساند که رزولوشن فول‌ اچ‌دی دارد و از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند، با این حال حداکثر روشنایی ۵۰۰ لومن دارد. این محصول به اندروید تی‌وی مجهز شده، از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توان به عنوان یک اسپیکر هوشمند هم از آن استفاده کرد. با وجود این قابلیت‌ها، فاقد ویژگی تنظیم خودکار است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋