دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ریزر از نی چند بار مصرف ۲۰ دلاری و تلسکوپی خود رونمایی کرد

ریزر از نی چند بار مصرف ۲۰ دلاری و تلسکوپی خود رونمایی کرد

کمپانی ریزر بیشتر با لپ‌تاپ‌ها‌ و لوازم جانبی گیمینگ شناخته می‌شود اما محصول جدید این کمپانی هیچ ارتباطی به بازی‌های ویدیویی ندارد. جدیدترین محصول معرفی شده توسط ریزر یک نی با قابلیت مصرف مجدد است.

نی چندبار مصرف ریزر که به تازگی معرفی شده دقیقا همان کاربرد مورد انتظار را دارد و از آن می‌توانید برای نوشیدن استفاده کنید. اگر چه نی‌ها جز وسایل بسیار ابتدایی محسوب می‌شوند، باید اعتراف کرد که محصول ارائه شده از سوی ریزر طراحی بصری بسیار جذابی دارد. به همراه نی معرفی شده که شبیه به لوله تلسکوپ است یک برس تمیز کننده مشابه و محفظه کوچکی برای نگه‌داری اقلام در نظر گرفته شده است. همچنین روی محفظه قلابی قرار گرفته که با استفاده از آن تمام مجموعه را به راحتی می‌توانید به کیف خود متصل کنید.

ریزر از نی چند بار مصرف ۲۰ دلاری و تلسکوپی خود رونمایی کرد

در صورتی که نی‌های چند بار مصرف با استقبال خوبی روبرو شود، نی‌های یکبار مصرف که غالبا از پلاستیک ساخته شده‌اند از بین خواهد رفت. با این وجود در ادامه شاهد کاهش اتکا به پلاستیک‌های یک‌بار مصرف خواهیم بود که نوعی پیشرفت برای حفظ سلامت محیط زیست محسوب می‌شود.

نی چندبار مصرف ریزر از نوعی فولاد ضد زنگ با گرید ۳۰۴ ساخته شده و نوک سیلیکونی آن برای محافظت در برابر مایعات سرد و گرم در نظر گرفته شده است. محفظه این مجموعه هم از سیلیکون ساخته شده و برس حصیری آن دارای طراحی شبیه به تلسکوپ است. طول این نی در حالت باز حدود ۲۳ سانتیمتر، قطر داخلی آن ۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۰.۷ گرم است.

هم اکنون این نی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در وب‌سایت رسمی این شرکت قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند آن را پیش خرید کنند. نی چندبار مصرف ریزر در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین) به صورت رسمی عرضه خواهد شد. همچنین ریزر به تازگی تولید ماسک تنفسی هوشمند Project Hazel را تایید کرده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋