دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

وان پلاس ۹ و ۹ پرو با دوربین هاسلبلاد معرفی شدند

وان پلاس ۹ و ۹ پرو با دوربین هاسلبلاد معرفی شدند

وان پلاس از جدیدترین پرچمدارانش به همراه یک گوشی میان‌رده رونمایی کرد. وان پلاس ۹ و ۹ پرو به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین هاسلبلاد مجهز شده‌اند.

این گوشی‌های هوشمند در کنار شباهت‌ها، تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند. در ادامه بطور دقیق‌تر این گوشی‌ها را معرفی می‌کنیم.

وان پلاس ۹

این پرچمدار وان پلاس به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. درون حفره نمایشگر این گوشی هوشمند دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. این دستگاه ۸.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۲ گرم وزن دارد.

روی پنل پشتی وان پلاس ۹ دوربین اصلی سه‌گانه خودنمایی می‌کند که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX689 با اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر و اندازه سنسور ۱/۱.۴۳ اینچ است. این دوربین فاقد لرزشگیر اپتیکال است، اما می‌تواند فیلم‌های 8K بگیرد و همچنین از حالت هاسلبلاد پرو بهره می‌برد.

وان پلاس ۹ و ۹ پرو با دوربین هاسلبلاد معرفی شدند

در کنار آن دوربین‌ ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید سونی IMX766 با اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر و اندازه سنسور ۱/۱.۵۶ اینچ و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم قرار گرفته. این دوربین‌ها توسط شرکت سوئدی «هاسلبلاد» بهینه شده‌اند. وظیفه تامین قدرت این پرچمدار برعهده چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است و در دو نسخه مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش می‌رسد.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ اشاره کرد. این دستگاه همچنین از مودم 5G اسنپدراگون X60، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکر استریو بهره می‌برد.

وان پلاس ۹ پرو

این گوشی هوشمند نسخه پیشرفته‌تر وان پلاس ۹ محسوب می‌شود که نمایشگر بزرگتری دارد. رزولوشن صفحه نمایش LTPO با ابعاد ۶.۷ اینچی این دستگاه برابر +QHD است و رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. به گفته این کمپانی، استفاده از این پنل مصرف انرژی را در استفاده عمومی تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

وان پلاس ۹ پرو

این گوشی هوشمند هم مانند برادرش به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و در دو نسخه مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش می‌رسد.

وان پلاس ۹ پرو

روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که سه سنسور ۴۸، ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی آن تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این دستگاه می‌توان تصاویر ۱۲ بیتی RAW بگیرد و همچنین یک حالت مجزا هاسلبلاد پرو دارد تا خروجی‌ها طبیعی‌تر شوند. این سنسور همچنین قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه است.

در کنار این سنسورها، وان پلاس برای این پرچمدارش یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۳ برابری درنظر گرفته است. این دوربین‌ها که با همکاری هاسلبلاد توسعه پیدا کرده‌اند، تصاویر باکیفیتی می‌گیرند. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی هم به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

وان پلاس ۹ پرو

وان پلاس ۹ پرو به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز شده و با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد و از فناوری شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این دستگاه زیر نمایشگرش قرار گرفته است.

در حال بروزرسانی ...

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋