دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اولین رندرهای نسل جدید گوشی میان رده وان پلاس نورد N10 منتشر شد

اولین رندرهای نسل جدید گوشی میان‌رده وان پلاس نورد N10 منتشر شد

گوشی‌های سری نورد وان پلاس اولین بار سال گذشته میلادی به عنوان گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه توسط این تولیدکننده چینی از راه رسیدند. پیش بینی می‌شود وان پلاس در سال جاری سه گوشی دیگر به این سری اضافه کند واکنون اولین رندرها از گوشی جانشین وان پلاس نورد N10 منتشر شده‌اند.

در حال حاضر نام رسمی این گوشی مشخص نیست اما با توجه به منبع این رندرها و OnLeaks، این دستگاه با اسم رمز «Ebba» شناخته می‌شود. طبق رندرهای منتشر شده، قسمت جلویی این گوشی شباهت زیادی به نسخه قبلی خود یعنی وان پلاس نورد N10 دارد. صفحه نمایش گوشی تخت است و حفره مربوط به دوربین جلوی گوشی در گوشه بالا سمت چپ آن دیده می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی با نمایشگر ۶.۴۹ اینچی عرضه خواهد شد.

وان پلاس نورد N10

اما شاهد برخی تغییرات در قسمت پشتی گوشی هستیم. ماژول دوربین گوشی بازطراحی شده و برخلاف نسل قبلش که چهار دوربین عقب دارد، تنها ۳ دوربین روی آن دیده می‌شود. هنوز مشخصات دوربین‌های گوشی مشخص نشده اما احتمالا به جای دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو، از یک دوربین دیگر استفاده می‌کند.

از دیگر تغییرات مربوط به طراحی این گوشی می‌توان به موقعیت جدید حسگر اثر انگشت آن اشاره کرد. حسگر اثر انگشت این گوشی در سمت راست فریم فلزی آن دیده می‌شود و دکمه‌های تنظیم‌ صدا که حالا از دو دکمه جداگانه تشکیل شده، به سمت چپ منتقل شده‌اند. متاسفانه در این تصاویر دکمه Alert Slider که در لبه بالایی گوشی‌های نسل قبل قرار داشت و امکان کنترل کامل اعلان‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌داد، دیده نمی‌شود.

وان پلاس نورد N10

در قسمت پایین گوشی شاهد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB-C و اسپیکر هستیم. به گفته OnLeaks، پنل پشتی به احتمال زیاد از جنس پلاستیک با روکش براق خواهد بود. همچنین به گفته او ابعاد گوشی ۱۶۲.۹ در ۷۴.۷ در ۸.۴ (۱۰.۳ میلی متر با محفظه دوربین) میلی‌متر خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی جانشین وان پلاس نورد N10 از فناوری 5G پشتیبانی کند اما چیپست آن هنوز مشخص نشده. در حال حاضر نمی‌دانیم این گوشی چه زمانی از راه می‌رسد، اما با توجه به اینکه گوشی نورد N10 در نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شد، ممکن است در پاییز سال جاری میلادی شاهد عرضه رسمی آن باشیم.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋