دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

قیمت خودروها در بازار به زیر قیمت کارخانه رسید

قیمت خودروها در بازار به زیر قیمت کارخانه رسید

بازار خودرو ماه‌هاست که در رکود به سر می‌برد. این رکود دیگر فصلی نیست و به نظر می‌رسد که حالا حالاها ماندگار شده باشد. کاهش پله‌ای قیمت خودروها در بازار و امید به گشایش‌های سیاسی و اقتصادی احتمالی در سال آینده، سبب شده اند که بازار خودرو با هرچه نزدیک‌تر شدن به شب عید، راکدتر بماند.

دیگر مقامات و مسئولین هم به این موضوع اعتراف می‌کنند. سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو پایتخت، در این خصوص به اقتصاد آنلاین گفته که همان اندک مشتری موجود تا یک ماه پیش هم، دیگر در بازار حضور ندارند. موتمنی مهم‌ترین اتفاق رخ داده در بازار فعلی را، رسیدن قیمت خودروها به قیمت کارخانه و حتی شکستن کف قیمتی کارخانه توسط برخی خودروها می‌داند.

قیمت خودروها در بازار به زیر قیمت کارخانه رسید

موتمنی می‌گوید که از ابتدای هفته پایانی اسفند ماه، تقریبا حجم معاملات به نقطه صفر رسیده است. او می‌گوید با اینکه هیچ خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد، اما قیمت‌ها همچنان در مسیر نزولی قرار دارند. به گونه‌ای که برای مثال، پراید 111 از قیمت 112 میلیونی هفته پیش خود، پا پس کشیده و تا نزدیکی مرز 100 میلیون تومان افت کرده است. موتمنی معتقد است که در صورت افزایش عرضه از سوی خودروسازان و کاهش بهای دلار، باز هم خودرو ارزان‌تر می‌شود.

قیمت خودروها در بازار به زیر قیمت کارخانه رسید

رییس اتحادیه نمایشگاه داران تهران می‌گوید که این روند می‌تواند به شکستن کف قیمت کارخانه‌ای بسیاری از خودروها منجر شود. چنان که اکنون کوییک اتوماتیک در بازار، بین 198 تا 200 میلیون تومان قیمت دارد، حال آنکه بهای کارخانه‌ای این خودرو 232 میلیون تومان است!

موتمنی به خریداران هشدار می‌دهد که قیمت‌های درج شده در آگهی‌های اینترنتی، بین 5 تا 6 میلیون تومان بیشتر از قیمت واقعی خودروها در بازار است. در ادامه می‌توانید قیمت روز برخی خودروهای پر فروش بازار را به شرح جدول ذیل، مشاهده کنید:

قیمت خودروها در بازار به زیر قیمت کارخانه رسید

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋