دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

گوشی میان رده وان پلاس 9R توسط مدیر عامل این شرکت تایید شد

گوشی میان‌رده وان پلاس 9R توسط مدیر عامل این شرکت تایید شد

سومین گوشی از سری وان‌پلاس ۹ توسط مدیر عامل این شرکت تایید شد. این خبر در حالی اعلام شد که تنها پنج روز به زمان عرضه رسمی گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو باقی مانده. با این حال عرضه این مدل جدید که با نام وان‌پلاس 9R شناخته می‌شود، تاکنون تنها در هند تایید شده است.

«پیت لائو» مدیر عامل وان پلاس در مصاحبه خود عنوان کرد که این شرکت قصد دارد با توجه به فناوری و طراحی قرار داده شده در گوشی «وان پلاس نورد» نسخه پیشرفته‌تری از آن را ارائه کند. وان پلاس نورد در اروپا و هند به عنوان یک گوشی میان رده و در ایالات متحده یک گوشی ارزان قیمت محسوب می‌شود.

به گفته او این گوشی از فناوری 5G بهره می‌برد و بازی‌های سنگین را بسیار سریع و روان اجرا خواهد کرد. تجربه و پیمایش روان این گوشی مشخص می‌کند که مانند گوشی‌های ارزان قیمتی که اخیرا به بازار عرضه شدند، وان‌پلاس 9R احتمالا از یک نمایشگر با نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰ هرتز یا بیشتر برخوردار خواهد بود. همچنین در مورد تمرکز گوشی روی اجرای بازی‌ها، ممکن است با یک هدف بازاریابی روبرو باشیم و چنین چیزی صورت نگیرد.

گوشی میان‌رده وان پلاس 9R توسط مدیر عامل این شرکت تایید شد

شایعه شده است که 9R از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ که سال گذشته عرضه شد بهره خواهد برد، با این وجود که انتظار می‌رود گوشی‌های مخصوص بازی از جدیدترین و بهترین تراشه‌ها استفاده کنند. به عنوان مثال راگ فون ۵ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، حداکثر ۱۸ گیگابایت رم و صفحه نمایشی با نرخ تازه‌ سازی ۱۴۴ هرتز است. هیچ یک از این موارد به طور دقیق مقرون به صرفه نیستند، بنابراین ممکن است ادعای وان‌پلاس مبنی بر اینکه گوشی‌ جدید آن‌ها برای بازی‌های سنگین مناسب خواهد بود، با شک و تردید همراه شود.

در حال حاضر قیمت گوشی میان‌رده وان‌‎پلاس 9R مشخص نشده و همچنین تنها قرار است در کشور هند عرضه شود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋