دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

شیائومی از نسخه کم صدای سیستم تهویه مطبوع «میجیا» رونمایی کرد

شیائومی از نسخه کم‌صدای سیستم تهویه مطبوع «میجیا» رونمایی کرد

شرکت شیائومی یک سیستم تهویه مطبوع جدید به نام «MIJIA Air-conditioner Sleep Version» را معرفی کرده که صدای آن به ۱۸ دسی‌بل می‌رسد و ۳۲۲ دلار قیمت دارد.

این سیستم تهویه مطبوع شیائومی از قابلیت کنترل هوشمند باد، آرامش، سطح جدیدی از بهره‌وری انرژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهره می‌برد. ریموت کنترل این محصول به یک دکمه اختصاصی مجهز شده که حالت خواب را فعال می‌کند.

زمانی که کاربر این حالت را فعال می‌کند، صدای آن در هنگام کار به ۱۸ دسی‌بل کاهش پیدا می‌کند و همچنین نور نمایشگر آن بطور خودکار خاموش می‌دهد. علاوه بر این موارد، باد دیگر بطور مستقیم به افراد نمی‌خورد تا برای خواب به یک محیط ایده‌آل دسترسی پیدا کنند.

دمای بدن انسان در طول خواب بطور مداوم تغییر می‌کند. در ابتدا دما از ۳۷ درجه به آرامی کاهش پیدا می‌کند و در ۵ صبح به کمترین میزان یعنی ۳۵ درجه می‌رسد. سپس به مرور دمای بدن افزایش پیدا می‌کند. در همین راستا، سیستم تهویه مطبوع جدید شیائومی متناسب با ریتم شبانه‌روزی بدن کار می‌کند و قادر به تنظیم دمای خانه از زمان شروع خواب تا پیش از بیداری است.

سیستم تهویه مطبوع

نسخه جدید سیستم تهویه مطبوع میجیا را می‌توان برای بررسی وضعیت خواب، به دستبند هوشمند می بند متصل کرد تا بطور هوشمند حالت خواب این دستگاه روشن و خاموش شود. این ویژگی یک محیط خواب آرام را برای افراد فراهم می‌کند.

قدرت این سیستم تنها به ۱ اسب بخار می‌رسد و برای یک اتاق خواب ۱۰ تا ۱۵ متری مناسب است. میزان AFP این محصول برابر ۵.۱۳ است که سطح جدیدی از بهره‌وری انرژی را ارائه می‌کند. این محصول در کنار مصرف انرژی پایین، دوستدار محیط زیست هم محسوب می‌شود.

این سیستم تهویه مطبوع شیائومی از کنترل دقیق ۰.۵ درجه سلسیوس پشتیبانی می‌کند و به نسل جدید فناوری کنترل دوگانه دما و رطوبت مجهز شده است. در نهایت باید به پشتیبانی این محصول از اپ کنترل میجیا و همچنین دستیار صوتی XiaoAI اشاره کرد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋