دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

گلکسی A52 4G در گوگل پلی کنسول رویت شد: اسنپدارگون 720G و رم ۸ گیگابایتی

گلکسی A52 4G در گوگل پلی کنسول رویت شد: اسنپدارگون 720G و رم ۸ گیگابایتی

اطلاعات جدیدی از گلکسی A52 4G در گوگل پلی کنسول منتشر شده که از بهره‌مندی موبایل جدید سامسونگ به چیپست اسنپدرگون 720G، رم ۸ گیگابایتی، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در کنار گرافیک آدرنو ۶۱۸ و سیستم عامل اندروید ۱۱ خبر می‌دهد.

پیشتر نیز نسخه 5G گلکسی A52 در گوگل پلی کنسول رویت شده بود که نشان می‌داد این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند جدید سری گلکسی A با شماره مدل SM-A525F رونمایی خواهد شد. نسخه 4G گلکسی A52‌ نیز همانند نسخه 5G از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن Full HD پلاس و تراکم ۴۲۰ پیکسل بر هر اینچ بهره خواهد برد. با این تفاوت که نسخه 4G از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و نسخه 5G از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A52 4G در گوگل پلی کنسول رویت شد: اسنپدارگون 720G و رم ۸ گیگابایتی

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد موبایل جدید در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم است، اما هنوز درجه استاندارد IP آن مشخص نشده است. همچنین براساس گزارش‌های قبلی، هر دو نسخه 4G و 5G گلکسی A52 مجهز به چهار دوربین در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی،‌ ماکرو ۵ مگاپیکسلی و در نهایت حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی خواهند بود.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده در مورد نسخه 5G این موبایل، انتظار می رود گلکسی A52 5G از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره ببرد. همچنین با توجه به خبرهای قبلی، گلکسی A52 5G با قیمت ۱۶۵۰ ریال عربستان فروخته می‌شود که رقمی معادل ۴۴۰ دلار خواهد بود. باید دید سامسونگ برای نسخه 4G چه قیمتی در نظر گرفته است.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی  تاریخ رونمایی گلکسی  A52 را اعلام نکرده است،  اما گزارش اخیر به رونمایی این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۷ اسفندماه اشاره دارد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋