دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

ایرباد بی سیم مارشال Mode II با امکان کنترل لمسی و استاندارد IPX4 معرفی شد

ایرباد بی‌سیم مارشال Mode II با امکان کنترل لمسی و استاندارد IPX4 معرفی شد

بازار ایربادهای بی‌سیم رشد سریعی را تجربه می‌کند و شرکت‌های مختلفی محصولاتشان را وارد بازار کرده‌اند. حالا شرکت مارشال از جدیدترین ایرباد خود به نام Mode II رونمایی کرده که از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند.

این ایرباد بی‌سیم از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان در هنگام ورزش هم از آن استفاده کرد. با هربار شارژ می‌توان تا ۵ ساعت با آن آهنگ گوش کرد و البته با قاب قابل شارژرش، این زمان به ۲۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند. این قاب که از پورت USB-C بهره می‌برد، از قابلیت شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توان در مدت تقریبا کوتاهی قاب را شارژ و تا ساعت‌ها از ایرباد این کمپانی استفاده کرد.

مارشال

این ایرباد که لوگوی مارشال را یدک می‌کشد، از درایورهای ۶ میلی‌متری بهره می‌برد که فرکانس‌های میان ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز را در اختیار افراد قرار می‌دهد. به گفته سازنده، این ایرباد به گونه‌ای تنظیم شده تا صدای باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد، با این حال تا عرضه آن به بازار نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر چندانی کرد.

از دیگر ویژگی‌های این ایرباد می‌توان به پشتیبانی از کنترل لمسی اشاره کرد که امکان پاسخگویی یا رد تماس را برای کاربران فراهم می‌کند و البته می‌توان توسط آن، پخش موسیقی را هم کنترل کرد. کنترل لمسی این ایرباد همچنین فعالسازی دستیارهای صوتی مانند گوگل اسیستنت و سیری اپل را هم ممکن می‌کند.

مارشال

با وجود اینکه قابلیت‌های مناسبی برای این ایرباد درنظر گرفته شده، مارشال آن را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند. این محصول قیمتی برابر ۱۸۰ دلار دارد و در سایت رسمی سازنده‌اش به فروش می‌رسد. این ایرباد از ۱۰ رور دیگر وارد بازار خواهد شد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋