سگمنت کراس اوورهای کوپه اولین بار در سال 2007 توسط ب ام و با معرفی X6 خلق شد. اکنون با گذشت 14 سال از آن زمان، X6 در سومین نسل خود به سر میبرد و یک صاحب سبک در کلاس خودش است. حتی با وجود رقبای قدری چون مرسدس بنز GLE Coupe و آئودی Q8.
گرانترین نسخه بی ام و X6 را میتوان مدل M Competition دانست. شاسی بلندی که به پیشرانه تویین توربو 4.4 لیتری V8 مجهز شده است و 625 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور دارد. این حجم از قدرت و گشتاور، بدون شک، قابل توجه است. اما اگر از ما میپرسید، هنوز هم معتقدیم که میتوان X6 را قدرتمندتر کرد. چه بسا که G-Power همین کار را کرده است.
اگر شما ساکن آلمان بودید، میتوانستید در ازای پرداخت 2,495 یورو (3,010 دلار)، X6 M Competition خود را به دست G-Power بسپارید تا قدرت و گشتاور اتومبیلتان را به ترتیب، 75 اسب بخار و 100 نیوتن متر افزایش دهد. اما این فقط پکیج اول G-Power بود.
در پکیج پرفورمنس دوم به قیمت 3,494 یورو (4,217 دلار) در کنار لوله اگزوزهای اسپرت سفارشی همراه با سیستم کنترل سوپاپها که این دو نیز روی هم رفته، 5,950 یورو (7,179 دلار) هزینه میبرند، قدرت و گشتاور خودرو به 739 اسب بخار و 900 نیوتن متر میرسند.
اما در نهایت، پکیج سوم با 789 اسب بخار قدرت و 950 نیوتن متر گشتاور، 4,595 یورو (5,544 دلار) میارزد که در صورت سفارش توربو شارژرهای تقویت شده و سیستم اگزوز قویتر، 5,950 یورو (7,179 دلار) نیز به مجموع رقم پرداختی اضافه میگردد.
ریمپ نرم افزاری گیربکس، افزایش سرعت بیشینه به 300 کیلومتر بر ساعت، ارتفاع کمتر از سطح زمین، بهبود صدای خروجی سیستم اگزوز، رینگهای Hurricane-RR سفارشی 23 اینچ و لاستیکهای پرفورمنس بالا در سایز 315/25 هم از دیگر تغییرات موجود در X6 M Competitionهای تیون شده توسط G-Power هستند.
پاسخ ها