دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

استراتژی ولوو برای سال ۲۰۳۰: فروش خودرو، فقط برقی و فقط آنلاین

استراتژی ولوو برای سال ۲۰۳۰: فروش خودرو، فقط برقی و فقط آنلاین

ولوو تا سال 2030 به یک خودروساز الکتریکی تبدیل شده و تمامی محصولات خود را صرفا با پیشرانه‌های برقی راهی بازار خواهد کرد. با این کار ولوو جزو نخستین خودروسازان بزرگی خواهد بود که استفاده از موتورهای بنزینی و دیزلی را کنار می‌گذارد. در کنار برقی‌سازی، این برند خوشنام سوئدی قصد دارد نمایندگی‌های فروش فیزیکی را نیز حذف کرده و مدل‌های تولیدی را فقط به صورت آنلاین به فروش برساند. هدف از این اقدام ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان اعلام شده است.

استراتژی ولوو برای سال ۲۰۳۰: فروش خودرو، فقط برقی و فقط آنلاین

تصمیم ولوو برای تبدیل شدن به یک برند الکتریکی، در راستای بسط دادن استراتژی قبلی گرفته شده؛ این شرکت پیش‌تر برقی‌سازی 50 درصد از محصولات تا سال 2025 را هدفگذاری کرده بود. به گفته هنریک گرین، مدیر بخش تکنولوژی ولوو «بازار خودروهای درون‌سوز در حال کوچک‌تر شدن بوده و هیچ آینده روشنی برای این دسته از خودروها در بلندمدت دیده نمی‌شود.»

استراتژی ولوو برای سال ۲۰۳۰: فروش خودرو، فقط برقی و فقط آنلاین

آنطور که در بیانیه رسمی آمده، قیمت مدل‌های برقی ولوو مستقیما از سوی کمپانی کنترل و تعیین شده و مشتریان چه در خانه، چه در نمایندگی، باید از طریق وبسایت خودروی دلخواه خود را سفارش دهند. برای اینکه مشتریان اطلاعات لازم درباره خودروها را کسب کنند، امکان مشاهده آنها در استودیوهای اختصاصی یا نمایشگاه‌ها فراهم خواهد شد. این دو بخش وظیفه تحویل و سرویس‌دهی به مدل‌های فروخته شده را نیز بر عهده خواهند داشت.

استراتژی ولوو برای سال ۲۰۳۰: فروش خودرو، فقط برقی و فقط آنلاین

در کنار مواردی که برشمردیم، ولوو برخی از جزئیات مربوط به نقشه راه خود را نیز فاش کرده است. پس از معرفی XC40 Recharge به عنوان نخستین خودروی تمام الکتریکی کمپانی، ولوو یک مدل برقی دیگر از سری 40 را بزودی پرده‌برداری خواهد کرد. در «سال‌های پیش رو» هم این شرکت چند مدل برقی دیگر را به سبد محصولات خود خواهد افزود که با توجه به گرافیک منتشر شده، احتمال می‌رود تعداد آنها هفت مدل باشد.

استراتژی ولوو برای سال ۲۰۳۰: فروش خودرو، فقط برقی و فقط آنلاین

آنگونه که شواهد و قرائن نشان می‌دهد، ولوو از تسلا پیروی نموده و می‌خواهد آن را الگوی خود قرار دهد. حتما می‌دانید تسلا هم فقط به تولید خودروهای برقی مشغول بوده و نمایندگی فروشی ندارد. به غیر از این برند سوئدی، فورد نیز در نظر دارد تا سال 2030 موتورهای بنزینی را حذف کند، البته از مدل‌هایی که در اروپا عرضه می‌شوند. جنرال موتورز به عنوان دیگر خودروساز بزرگ آمریکایی سال 2035 را برای حذف موتورهای درون‌سوز از محصولات خود هدفگذاری کرده است.

اما در این سوی دنیا و در قاره اروپا، فولکس واگن می‌خواهد تا سال 2025 یک و نیم میلیون خودروی الکتریکی را وارد خیابان‌ها کند، مرسدس بنز نیز قول داده در چند سال آینده شش مدل تمام برقی را به خطوط تولید خود اضافه کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋