دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

اپل: ۸۰ درصد از تمام آیفون های فعال به iOS 14 آپدیت کرده اند

اپل: ۸۰ درصد از تمام آیفون‌های فعال به iOS 14 آپدیت کرده‌اند

اپل چند روز پیش آمارهای نصب iOS 14 و iPadOS 14 را به‌روز کرد و نشان داد که تا تاریخ ۲۴ فوریه مصادف با ۶ اسفند iOS 14 روی ۸۰ درصد از تمام آیفون‌های فعال و ۸۶ درصد از آیفون‌هایی که در چهار سال اخیر به بازار آمده‌اند، نصب شده است.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، اپل پیش‌تر گفته بود که iOS 14 تا تاریخ ۱۵ دسامبر مصادف با ۲۵ آذر روی ۷۲ درصد از تمام آیفون‌های فعال و ۸۱ درصد از آیفون‌هایی نصب شده که در چهار سال گذشته به بازار آمده بودند.

اپل همچنین اعلام کرده که ۷۰ درصد از تمام آیپدهای فعال و ۸۴ درصد از آیپدهایی که در چهار سال گذشته معرفی شده‌اند از iPadOS 14 استفاده می‌کنند. در این پلتفرم نیز تا ۲۵ آذر فقط ۶۱ درصد از همه آیپدهای فعال و ۷۵ درصد از آیپدهای چهار سال اخیر به iPadOS 14 آپدیت کرده بودند.

اپل اضافه می‌کند که ۱۲ درصد از تمام آیفون‌های فعال هنوز روی iOS 13 هستند و فقط ۲ درصد آن‌ها تا تاریخ ۶ اسفند از نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم عامل استفاده می‌کنند. در میان آیپدها هنوز ۱۴ درصد از تمام کاربران این پلتفرم به استفاده از iPadOS 13 ادامه می‌دهند و ۱۶ درصد از آن‌ها روی نسخه‌ای قدیمی‌تر از iPadOS 13 هستند.

اپل ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۲۶ شهریور iOS 14 و iPadOS 14 را برای کاربران این دو پلتفرم منتشر کرد. نسخه نهایی این آپدیت برای آیفون‌های مدل 6S به بالا در اختیار کاربران قرار گرفت و شامل ویژگی‌های متنوعی از جمله قابلیت جدید ویجت‌ها بود. سیستم عامل‌های اپل معمولا با سرعت بسیار بیشتری نسبت به اندروید و سایرین روی دستگاه‌های کاربران نصب می‌شوند، زیرا این شرکت گوشی‌های بسیار بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهد و به‌روزرسانی‌ها را به راحتی و در کمترین زمان ممکن به‌صورت OTA به دست کاربران خود می‌رساند.

اپل با انتشار آمارهای جدید خود اعلام کرد که از بین تمامی آیفون‌های فعال ۸۰ درصد آن‌ها از iOS 14 استفاده می‌کنند و این رقم در میان آیفون‌هایی که در ۴ سال گذشته معرفی شده‌اند ۸۶ درصد است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋