دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

این تلویزیون ۱۶۵ اینچی با تکنولوژی میکرو LED و تاشو، ۴۰۰ هزار دلار قیمت دارد

این تلویزیون ۱۶۵ اینچی با تکنولوژی میکرو LED و تاشو، ۴۰۰ هزار دلار قیمت دارد

مدت‌هاست سامسونگ مشغول توسعه تلویزیون‌های میکرو LED غول‌پیکر است و حالا رقیب جدیدی پیدا کرده. شرکت اتریشی «C-Seed» می‌خواهد اولین تلویزیون میکرو LED تاشو با ابعاد ۱۶۵ اینچ جهان را وارد بازار کند.

این تلویزیون که M1 4K نام دارد، از یک نمایشگر غول پیکر ۱۶۵ اینچی بهره می‌برد و قیمت فوق‌العاده بالایی دارد. برای این خرید این محصول باید ۴۰۰ هزار دلار در حساب بانکی‌تان پول داشته باشید، البته با پرداخت این مبلغ به تلویزیونی دست پیدا می‌کنید که در زمان عدم استفاده، در کف اتاق پنهان می‌شود.

زمانی که این تلویزیون از کف بیرون می‌آید، ارتفاعی نزدیک به ۲ متر و همچنین چندین پنل دارد. این پنل‌ها به لطف فناوری «کالیبراسیون فاصله تطبیقی» در هنگام باز شدن یک پنل یکدست در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بنابراین حاشیه‌های آن‌ها نامرئی هستند. اگرچه با یک تلویزیون کاملا منحصر به فرد روبه‌رو هستیم، اما قیمت فوق‌العاده بالا شانس موفقیتش را کاهش می‌دهد.

این تلویزیون ۱۶۵ اینچی با رزولوشن 4K از HDR و +HDR10 پشتیبانی می‌کند، با این حال افراد بسیار کمی قادر به خرید آن خواهند بود و فاصله زیادی تا عرضه عمومی تلویزیون‌های میکرو LED داریم. این محصول C-Seed از پنل‌های سامسونگ استفاده می‌کند و طبق گفته کره‌ای‌ها، تلویزیون‌های میکرو LED حداکثر روشنایی برابر ۴۰۰۰ نیت خواهند داشت و سطح رنگ مشکی آن‌ها مشابه پنل‌های OLED خواهد بود.

میکرو LED

تلویزیون‌های میکرو LED هنوز در اول راه قرار دارند و با توجه به ابعاد بسیار بزرگ آن‌ها، با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. برای مثال تلویزیون The Wall سامسونگ که البته هنوز وارد بازار نشده، ۱۴۶ اینچی است و انتظار می‌رود قیمتی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که در سال جاری میلادی چندین تلویزیون میکرو LED با ابعاد کوچکتر و قیمت پایین‌تر از راه برسند، اما همچنان نمی‌توان به خرید آن‌ها امیدوار بود چرا که حتی تلویزیون‌های OLED باکیفیت با وجود چند سال حضور در بازار قیمت بالایی دارند. شاید پیش از تلویزیون‌ها، به آیپد با نمایشگر میکرو LED دست پیدا کنیم.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋